יום שישי, 31 ביולי 2015

זמן קריאה לילדים - ספר חדש בהוצאת "ספר לכל", אלה הולכת לים...

מאוד חשוב לעורר אצל הילדים הקטנים סקרנות וחשיבה ולכן מומלץ לחשוף כבר מגיל צעיר לספרים,זמן איכות לכל הורה עם הילד הרחק מטרדות היום יום.
הספר "אלה הולכת לים",צבעוני ומקסים וגורם לי לרצון לחזור להיות ילדה שמשתובבת בחוף הים.


קיץ חם ואחד הבילויים האהובים על הילדים הוא הים, החול,וממש לכבוד חופשת הקיץ,מציגה הוצאת "ספר לכל" ספר ילדים חדש, שהילדים ישמחו שההורים יקריאו להם אותו לקראת הבילוי בחוף הים,על מנת להעצים את החוויה.
"אלה הולכת לים" מספר על אלה והוריה בבילוי בחוף הים, במהלך חופשת הקיץ, אלה החמודה בטוחה כי תמצא במים דג זהב ממנו תוכל לבקש משאלה,היא בונה ארמונות בחול,משחקת במטקות ובכדור,רצה ומשתוללת.
כיף לראות את האיורים הצבעונים ולהעביר חוויה לילד על ההנאה של אלה מחוף הים, הסיפור קליל וממחיש כל פעילות או מחשבה של אלה ובעיקר חדווה וכיף מהפעילות.
יכול להתאים גם להורים שפחות נהנים בחוף הים יקבלו השראה מהספר איזה הנאה יכולה להיות לילדים המתוקים שבאמת מאוד בריא בשבילם להנות מחול הים,לבנות ארמונות מחול ולהרגיש את הכיף שבחופש.
אהבתי שבסוף הספר ישנן המלצות למניעת נזקי שמש אצל ילדים,טיפים להגנה מפני השמש בעת שהייה בחוף הים והצעות למשחקים שניתן לשחק עם הילדים על מנת לעודד אותם למרוח קרם הגנה.
הטיפים נכתבו ע"י ד"ר פלוריאן פאב מאוניברסיטת מינכן.
הספר - "אלה הולכת לים".
מאת שרלוטה הברזק, איורים:תורסטן סלינה, תורגם לעברית ע"י עשי וינשטין.
מחיר:74 ש"ח.
להשיג בחנויות הספרים ובאתר:
http://www.bookme.co.il/index.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה