יום שבת, 9 בינואר 2016

מותג "הדס מוצרים טבעיים" משיק לחורף 2016 חיזוקית סטיביה

את המוצר חיזוקית של הדס אני מכירה כבר שנים,עוד מהתקופה שהילדים שלי היו קטנים,כל חורף הייתי נותנת להם מהחיזוקית ובכך הייתי רגועה שבכך גופם מתחזק במיוחד בהדבקויות בגן ובבית הספר מילדים חולים.
מותג "הדס" פיתח במיוחד ומשיק כעת בחורף 2016 את חיזוקית סטיביה,אותה חיזוקית מבוקשת ואהובה מזה שנים,אבל הפעם ללא תוספת סוכר,אלא רק על טהרת הסטיביה בלבד.


בנוסף לחיזוקית סטיביה מותג "הדס",מהמובילים בישראל בתחום הויטמינים ותוספי התזונה,משיקים קו מוצרים חדש וייחודי על טהרת צמח הסטיביה,היתרון של הסדרה החדשה,ללא תוספת סוכר,ממתיקים מלאכותיים ורכיבים מעוררי אלרגיה כגלוטן,לקטוז,צבעי מאכל ופראבנים.
חיזוקית סטיביה של הדס,נבחרה להיות המוצר הראשון בסדרה,לאחריו יושקו,רגיעון סירופ סטיביה,ויטמין סי סירופ סטיביה לילדים,ומולטיויטמין לילדים סירפ סטיביה.
אני באופן אישי דגלתי כל השנים להמנע מלתת אנטיביוטיקה ופשוט לחזק את גופם של ילדיי בפורומולות ייחודיות,במיוחד בעונת המעבר והחורף,היתרון של חיזוקית סטיביה של הדס,שילוב של ויטמנים וצמחי מרפא,הסירופ מבוסס על שילוב של פרופוליס וצמח האכינצאה,המוכרים וידועים בזכות יעילותם הגבוהה בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של הגוף כנגד זיהומים וירוסים וחיידקים,ובנוסף תוספת ויטמין סי.
ממש כדאי אני ממליצה בחום,חיזוקית סטיביה של הדס,נותנת מענה לפעוטות מגיל שנה ולילדים,לשימוש יום יומי.
המוצר כשר למהדרין,ניתן לרכוש בבתי טבע,רשתות הפארם ובתי המרקחת.
מחיר 44 ש"ח ל-250 מ"ל.
לפרטים נוספים: http://www.floris.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה