יום שלישי, 26 בינואר 2016

ביקור במול 7 מרכז קניות חדש וגדול בשדרות

ביום שישי האחרון הדרמתי עם קבוצה של בלוגריות לשדרות,כדי להכיר את מול 7,מרכז קניות חדש וגדול בשדרות,הגענו למקום מאוד יפה עם הרבה השקעה ובעיקר לב גדול וקבלת פנים חמה ומאירה.

מול 7 שדרות מרכז קניות חדש וגדול שנבנה בכניסה לשדרות ליד תחנת הרכבת,ונותן מענה לאזור עוטף עזה,כדי שגם הם יוכלו להנות מחווית קניות ליד הבית ולא יצטרכו לנסוע לבאר שבע או לאשקלון ואשדוד,הכל קרוב וזמין ומשתרע על פני שטח של כ-11,000 קמ"ר,בהחלט מרכז מכובד,וגם לחנייה דואגים 500 מקומות חניה חינמיים,לצד 500 נוספים בתחנת הרכבת הסמוכה.

אחד הדברים שהתרשמתי מהם מאוד במול 7 שדרות, הרגשה של בית,המוכרים אדיבים ומאוד רוצים לעזור,המחירים מאוד זולים הרבה יותר מהמרכז,נכנסתי לסופרמרקט היפר כהן כדי לערוך קניות לשבת ונדהמתי מהמחירים הזולים,וממגוון המוצרים שיש בהיפר המאוד גדול ומרווח.

בסלקשיין מצאתי מגוון בגדים לכל המשפחה,קניתי גופיות לחורף ממש איכותיות במחיר מאוד זול,המוכרת עזרה לי בסבר פנים יוצא מהכלל עם יחס אישי וממש היה כיף במהלך הקנייה.
במול 7 שדרות יש גם את חנות מקס סטוק,רשת מדהימה וזולה עם שלל מוצרים,גם במרכז אני מגיעה למקס סטוק וקונה מלא דברים לבית וממש נהנית מחווית הקנייה,במקס סטוק במול 7 שדרות,יש שלל מוצרים לבית,לאפייה,מחלקה ענקית של יצירה לילדים,משחקים,מצעים,מפות,כלי עבודה,בהחלט חנות שכיף להסתובב בה.
לילדים יש במול 7 את עידן 2000,עולם שלם של משחקים וחוויות,ולתינוקות את בייבי לאב,בנוסף יש את קסטרו,מצעים יפים,מאניה ג'ינס,חנות קיווי בגדי ילדים,תמנון,to go ,וגם תחנת דלק תפוז נמצאת בכניסה.


חלק מהבילוי כולל מסעדות ובתי קפה,קצת לצאת מהשגרה של היום יום ולהנות,במול 7 שדרות,יש את קפה גרג,פיצה האט,בורגרים,סושימוטו,בשר-בשר,וגם חנות משקאות חריפים מאוד גדולה שנקראת בנא משקאות.


לילדים יש הרבה הפעלות בחגים, ולפחות פעם בשבוע,כולל מתחם של החלקה על הקרח,ניתן להתעדכן בדף הפייסבוק,בקישור המצורף,https://www.facebook.com/Mall-7-%D7%9E%D7%95%D7%9C-7-%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA-864016576968859/?fref=ts
אז כדאי לכולם להגיע למול 7 בשדרות ופשוט להנות,מקום מקסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה