יום שני, 11 בינואר 2016

חדש על המדף - תרסיס אקולוגי של אקובר לניקוי והברקת הבית....

כשאני מנקה את הבית אני מאוד משתדלת לנקות עם מוצרים אקולוגים ובטוחים לשימוש בידיים חשופות ובסביבת ילדים,תכירו מוצר נהדר שמשיקה חברת "אקוגרין-דרך ירוקה",תרסיס אקולוגי לניקוי והברקת הבית,חלונות,מראות,משטחי זכוכית ונירוסטה,המציב סטנדרטיים חדשים בתחום תכשירי הניקוי האקולוגיים בבית.


התרסיס כל כך בטוח שניתן להשתמש גם על כלי אוכל מזכוכית להברקתם,אני השתמשתי בתרסיס לניקוי חלונות ומשטחי זכוכית ונירוסטה,ויש הרבה בבית כך שאחרי ההברקה הכל יצא נקי.
אהבתי מאוד לדעת שהמוצרים של חברת אקובר כולל התרסיס האקולוגי פותחו ב-7 שנות מחקר,המוצרים מבוססים על זן ייחודי של שמרים שהתגלו בכוורות של דבורי דבש,שביכולתם להפיק תרכובת אקולוגית המפרקת שומנים ולכלוך,בתהליך הייצור,מוזנים השמרים בשמן לפתית וסוכר,ובאמצעותם הם מייצרים בתהליך טבעי ללא כימיקלים,תרכובת אקולוגית בטוחה לשימוש,והכי חשוב שעוצמת הניקוי וההברקה שלה אף עולה על מוצרים רגילים.
לקחתי לי כאתגר לנקות את הכיריים של הגז שעשויים מנירוסטה,ובהחלט בטוח לנקות אותם עם התרסיס האקולוגי מבחינת ההשפעה על נשימת חומר מסוכן,חשוב להשתמש בחומרי ניקוי שבטוחים ואכן היה מאוד קל יחסית לנקות את הכיריים מלאי השומן,השתמשתי בידיים חשופות ללא חשש,ואחרי הניקוי נשאר בישום צמחי מרענן וסביבה בטוחה.
התרסיס האקולוגי מגיע בבקבוק PLANTPLASTIC - העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר והוא בנפח של 500 מ"ל. מחיר: 20-26 ₪ וניתן לרכישה ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים.
לשימוש - יש לרסס ישירות על פני השטח ולנגב במטלית יבשה רכה או באמצעות נייר מטבח. לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה