יום שלישי, 12 בינואר 2016

"סרמוני" מציעה טעמים מחממים ומפנקים לחורף חם ומפנק- תה "ג'ינג'ר אפרסק" ותה "צ'אי הודי"

בחורף אני מאוד אוהבת להתחמם עם כוס תה מחמם ועשיר בטעמים,וכדי להנות מכל לגימה הכי כיף לי להתפנק עם תה גורמה של חברת "סרמוני",שמציעה תערובות תה משובחות לחורף.


קיבלתי להתנסות שתי תערובות תה משובחות וארומטיות,תה "גינג'ר אפרסק" , ותה "צאי הודי",


כבר שפתחתי את האריזה הרחתי ניחוח מתקתק של אפרסק,וניחוח מדהים של תבלינים של התה "צאי הודי",הכנתי לי כוס תה מפנקת של תה "גינג'ר אפרסק",תערובת מיוחדת של עלי תה שחור,פיסות שורש ג'ינגר ותמצית אפרסק,וממש התמוגגתי מהטעם והניחוח של החריפות המעודנת של הג'ינגר ביחד עם הניחוח המתקתק של האפרסק.


שורש הג'ינגר ידע בסגולותיו לפי הרפואה הטבעית כמסייע להורדת חום ולטיפול בהצטטנות ושפעת,מקל על בחילות,אנטי דלקתי ועוד,מאוד ממולץ כתבלין מחמם בעיקר בחורף כשקר.
התערובת תה הנוספת שטעמתי, תה "צאי הודי",תערובת הודית מתובלת וריחנית של תה שחור ומגוון תבלינים,שורש ג'ינגר,קינמון,ציפורן,הל ופלפל לבן,ריח משגע של תבלינים ותה מאוד משובח וטעים,משקה מחמם,אפשר להוסיף חלב חם ולהנות מקורוטוב של חריפות וניחוח מתוק.


מטיילים רבים המגיעים להודו בדרך להרי ההימלאיה מתחממים ונהנים ממשקה הצ'אי המסורתי של תה שחור מהול בחלב חם ותבלינים,נהדר לחימום הגוף כשקר.
מומלץ להכין את שני סוגי התה עם חלב וסוכר לקבלת טעם ומתיקות מענגים.  
תערובות התה של "סרמוני" מיוצרות באיכות גבוהה ביותר, מעלים שלמים וחלקים גדולים של הצמחים, המאפשר להפיק מהן את מלוא הטעמים והאיכויות. בנוסף, תערובת התה מוצעת בתוך שקיקים ייחודיים בצורת פירמידה המאפשרים למים להגיע לכל חלקי הצמח שבשקיק ולקבל מיצוי מקסימלי של העלים. שקיפות השקיק מאפשרת לראות את מרכיבי התה עצמו אשר מעובדים בחיתוך גס.
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"צ העדה החרדית  ירושלים.
מחיר: 19.90 ₪ (למארז של 20 שקיקים). תה "צ'אי הודי" מוצע במבצע מיוחד בחודש ינואר - 11.90 ₪ בלבד - בקנייה באתר.
ניתן להשיג ברשת אניס, ודרך האתר www.ceremonietea.co.il.
אודות החברה "סרמוני":
חברת התה "סרמוני" נוסדה בשנת 2003, והיא נחשבת ליצרנית תה פרימיום המובילה בישראל.  החברה, בבעלות משפחתית של אלי ואפרת שור, שמה את כל יהבה בייצור תה משובח, המיוצר מחומרי גלם איכותיים ובתהליך ייצור מוקפד. החברה משווקת מגוון פתרונות תה באריזות מהודרות ויוקרתיות, הן עבור השוק המקצועי (מסעדות, בתי קפה ועוד), והן לקהל הרחב - בבתי טבע וחנויות מובחרות. החברה מוכרת במוצריה הייחודיים, בהם: "קוביות" תה במארזים יוקרתיים (בכל קוביה שקיק תה). המוצר זוכה להצלחה גדולה במסעדות גורמה ובבתי קפה; ייצור תערובות תה באיכות מעולה מעלים שלמים וחלקי הצמחים; שימוש בשקיקי תה מיוחדים, בצורת פירמידה, המאפשרים מיצוי מקסימלי של תערובות התה לקבלת טעם וארומה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה