יום שני, 11 בינואר 2016

חדש סרום טיפולי - Serum Provital Clinicלעידוד צמיחת השיער ועיכוב תהליך הנשירה.

אני התחלתי לסבול מבעיות נשירת השיער בעיקר אחרי לידות,וחשוב מאוד לא להתעלם מהתופעה ולטפל בנשירה,שעלולה להחמיר ולגרום לקרחות,שיער ראשנו מפאר את כל הפנים וחשוב לטפח אותו ולשמור עליו.
חדש ממעבדות "הייר קליניק" סרום  serum provital clinicלעידוד צמיחת השיער ועיכוב תהליך הנשירה,הסרום מכיל רכיבים פעילים בעלי אפקטביות מוכחת מחקרית כיעילים בבלימת הנשירה יותר מהטיפול המוכר במנוקסידיל.


העברתי את הסרום לאחותי שסובלת מנשירת שיער לאחר לידה,לאחר שימוש של שבוע היא ציינה שמאוד נוח להשתמש בסרום והיא מתחילה להרגיש שיפור מסויים מבחינת חוזק השיער,פחות נשירה של השיער לאחר סירוקו,והיא בהחלט מאמצת את המוצר לשימוש קבוע,היא טפטפה ישירות על עור הקרקפת באזורים בהם השיער דליל כמה טיפות,ומחדירה את הסרום לשורשי השיער בתנועות עיסוי קלות,לפני השינה ובכך החומר פועל במהלך הלילה.
הסרום בהחלט מביא בשורה לסובלים מנשירת שיער בזכות שני רכיבים פעילים המהווים את פריצת הדרך הטיפולית המתקדמת ביותר בתחום ה"אנטי איגינג" לקרקפת ולשיער.


1.  רכיב  GP4G פותח על ידי חברת  VINCIENCE   האמריקאית, בעלת שם עולמי במו"פ בתחום האנטי איג'ינג ומהווה כיום רכיב פורץ דרך התחום הקוסמטיקה הטיפולית.
GP4G הינה תמצית אורגנית ימית, המגבירה את העברת החמצן לשורש השיערה ב 40% - תהליך חיוני שהוכח כמגביר את קצב צמיחת השיער פי 2.
בניסוי השוואתי שכלל טיפול עם רכיב GP4G מול טיפול ברכיב המינוקסידיל המוכר, נמצא שצמיחת השיער לאחר הטיפול ברכיב ה GP4G היתה גבוהה ב 74% יותר מאשר בטיפול בתכשיר מינוקסידיל!
2. רכיב Capixyl™    - הינו פיתוח חברת LUCAS MAYER הבינ"ל, בעלת שם עולמי בשורת פטנטים מהפכניים בתחום האנטי איג'ינג בקוסמטיקה הטיפולית. ייחודיות התכשיר, בהגברת חיוניות זקיק השערה המוחלש והגברת אחיזתו אל  עור הקרקפת - תהליך המאריך את מחזור חיי השערה ומקטין משמעותית את הנשירה.
אפקטיביות  Capixyl™ בטיפול בנשירת שיער הוכחה במחקר קליני, בו נראתה עצירה בנשירת השיער והגברת צמיחת השיער בהיקף של למעלה מ - 70% נוסף על עליה  של  46% בצפיפות השיער. רכיב Capixyl™   מסייע בין היתר בהפחתת מחוללי הדלקת הידועים כמקצרי  תוחלת חיי השערה ובהפחתת נוכחות הורמון DHT  -  הוא האחראי העיקרי על תהליך ההתקרחות על רקע גנטי.
בניסוי השוואתי מול רכיב המינוקסידיל הראה הטיפול ברכיב ה Capixyl™  תוצאה טובה יותר ב 152% לעומת 56% שיפור, בקרב המטופלים בתכשיר המינוקסידיל!
לשני רכיבים מרכזיים אלה נוסף קומפלקס צמחי וויטמינים חיוניים:
צמח האנג'ליקה הסינית   (Dong Kwai)המוגדרת בקרב מטפלים גם כ"ג'ינסנג הנשי" ידוע בזכות פעילותו המאזנת את המערכת ההורמונלית הנשית. צמח זה מסייע במיתון תופעות גיל המעבר  - בינהן נשירת שיער על רקע אי סדירות הורמונאלית ומעודד צמיחת שיער חדש. פעילותו מאזנת את המערכת ההורמונאלית ומפחיתה את ייצור הורמון DHT המעודד נשירת שיער.
תמצית צמח הדקל הננסי (Palmeto Su  ) הוכר כטיפול אנטי דלקתי אפקטיבי, אנטי בקטריאלי, נוגד חמצון, מווסת את הפרשות הסבום בעור הקרקפת ומסייע בשיקום עור הקרקפת.
צמח הארכובית הסינית (Polygonum Multiflorum ) נמצא בשימוש במשך מאות שנים ברפואת הצמחים במזרח בטיפול בנשירת שיער אצל נשים והתקרחות גברית.
קרטין צמחי -  מחזק את סיב השיער על ידי ציפויה ומגביר את גמישותה, על ידי החדרת לחות וחוזק.
השימוש בסרום Serum Provital Clinic  הינו כחלק מתוכנית טיפולית מלאה, המוצעת על ידי מעבדות הייר קליניק,  שתחילתה באבחון טריקולוגי - של מצב עור הקרקפת והשיער, הגדרת תוכנית הטיפול המתאימה, הקניית טיפול משקם בקליניקה  ועד הטיפול המשלים בבית באמצעות סדרת התכשירים בעלי אפקטיביות מוכחת -  מבוססי ידע בתחום הביוכימיה וצמחי המרפא.
סרום Serum Provital Clinic  כשאר מוצרי הסדרה הטיפולית פיתוח מעבדות הייר קליניק, לא כולל רכיבי  SLS,SLES, רכיבי פוליאתילן גליקול, נטול פאראבנים PARABENS FREE) ) מבוסס על שימור טבעי בלבד או כזה שאינו מזיק לסביבה (אקולוגי) ונטול רכיבים פטרו-כימיים שמקורם מנפט גולמי כשמן מינרלי, וזלין, פראפין וכו.
עלות 178 ש"ח ל 50 מ"ל .  לפרטים נוספים ורכישה - טלפון  2646* hairclinic.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה