יום שני, 15 בפברואר 2016

חדש מחברת רפאל'ס,כח הדגנים סדרת חטיפי 7 דגנים מלאים לילדים בטעמי בננה,שוקולד ותות

תכירו חדש מחברת רפאל'ס מומחית הגרנולה וחטיפי הדגנים סדרת חטיפי אנרגיה לילדים שנקראת כח הדגנים.

סדרת חטיפי כח הדגנים מכילה 7 דגנים מלאים לילדים ומגיעה בשלושה טעמים בננה,שוקולד ותות,ללא שומן טראנס,ללא צבעי מאכל,דלי נתרן,מדגנים מלאים בלבד טעמים עשירים,וכ-70 קלוריות בלבד לחטיף,כל אריזה מכיחה 7 יחידות כולל מתנה דמויות כוח הדגנים במגנט להנאה ומשחק.
כמובן שטעמתי את כל הטעמים ומאוד אהבתי חטיף נהדר לילדים עשיר בערכים תזונתיים ומאוד טעים,מתאים לנשנוש גם למבוגרים בין הארוחות לצד משקה חם וגם מאוד נוח לשים בתיק לבית הספר או לגן , חטיף מתוק עם שקט להורים,וחגיגה מתוקה וטעימה לילדים.



יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "כהורים אנו תמיד דואגים לבריאות ילדינו. במיוחד בתחום התזונה, אנו שואפים שכל דבר שנגיש להם יהיה איכותי, בריא ומזין. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את המאכלים שעונים על כל הקריטריונים וגם שיהיו טעימים לילדים. תחום החטיפים לילדים הוא אחד התחומים שיותר קשה לנו, כהורים, להבטיח שילדנו בוחרים חטיפים מזינים. מוצר חדש של חברת רפאל'ס בא בדיוק בזמן כדי לענות על כל הדרישות. חטיף הדגנים לילדים של חברת רפאל'ס מתחייב לעמוד בקריטריונים התזונתיים הגבוהים ביותר עבור ילדנו. חטיפי הדגנים החדשים לילדים הם ללא שומן טרנס, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, דלי נתרן, כמות גבוהה של סיבים תזונתיים ומכילים דגנים מלאים בלבד (אורז מלא, שיבולת שועל, חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון ועוד).

לדברי רפאל ממבר, מנהל המכירות והשיווק ברפאל'ס, "עולם הבריאות של רפאל'ס נולד מאהבה פשוטה לאנשים ולמזון בריא וטעים באמת. אנחנו מאמינים שכדי להכין מוצר איכותי ובריא, צריך להבין באנשים, בחומרי גלם, בערכים התזונתיים, בטעמים, במרקם ובצבע. ביקשנו להביא את כל הערכים האלה גם לעולמם  של הילדים, על מנת ליצור אלטרנטיבה בריאה ומזינה בתחום חטיפי הדגנים לילדים".
חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.
מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 - 12.90 לאריזת 200 גרם - 7 יחידות לאריזה.
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות חדרה.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה