יום חמישי, 25 בפברואר 2016

חדש בסדרת "הרבליס" של פלוריש כמוסות הרבליס לשיעול ליחתי Herbalis Muco Caps במיוחד לחורף!

בדרך כלל בעונות מעבר אני סובלת משיעול טורדני גדוש ליחה שמגיע כתוצאה מזיהום בדרכי הנשימה ופשוט השיעול תופס אותי לפחות לשבועיים,וזה באמת מטריד ומעיק.
אני באופן אישי מעדיפה בזמן מחלה לקחת פחות תרופות ולהעזר בכמוסות או סירופים טבעיים כדי לטפל בשיעול,כדי שיהיה יותר קל ונגיש,חברת פלוריש משיקה בימים אלו את הרבליס כמוסות טבעיות לשיעול ליחתי,המסייעות במניעה וטיפול בגודש ליחתי בדרכי הנשימה העליונות,באמצעות פירוק הליחה והקלה על תהליך הכיוח.


חשוב מאוד לארון התרופות הביתי על כל צרה שלא תבוא,כשאני יוצאת לחופשה בארץ או בחו"ל אני לוקחת איתי תמיד עזרה ראשונה והכמוסות הטבעיות של הרבליס לשיעול בהחלט יכולות להוות פתרון לסירופ לשיעול והרבה יותר קל לקחת את הכמוסות מאשר סירופ בבקבוק זכוכית שעלול להשבר בדרך.


הרבליס כמוסות לשיעול Muco Caps, מבוססת על  פורמולה ייחודית המשלבת חומצת אמינו (AC   600 מ"ג) הידועה ביכולתה לסייע בפירוק ומניעת היווצרות ליחה צמיגית, עם  תמצית צמח האקליפטוס והקורנית (טימין) המוכרים  כצמחי מרפא בעלי תכונות אנטי חיידקיות. שילוב רכיבים טבעיים אילה, מסייעים בשמירה על ניקיון והיגיינת דרכי הנשימה ע"י עידוד הוצאת ופירוק הליחה.
יתרון נוסף להרבליס כמוסות לשיעול Muco Caps, להבדיל מתרופות מרשם - בהתאמת התוסף לטיפול בשיעול ליחתי ויבש גם יחד, ללא תחושת טשטוש ונמנום.  הכמוסות רכות וצרות במיוחד ובכך מקלות על הבליעה.
אופן שימוש - 1-2 כמוסות ליום עם מים. התכשיר מיועד לבני 12 ומעלה.
את הרבליס כמוסות לשיעול Muco Caps, כשאר מוצרי סדרת הרבליס של פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים, בעלות של 30 ש"ח ל 15 כמוסות. מומלץ אכסון במקום קריר ויבש.
מוצרי חברת פלוריש,  בעלי כשרות הבד"צ העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. לפרטים נוספים floris.co.il.                      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה