יום שבת, 27 בפברואר 2016

חברת "מאכלי עולם" משווקת את ממרח המרשמלו הפופולרי מארה"ב – Marshmallow FLUFF

ממרח המרשמלו שקיבלתי להתנסות פשוט חלום של ממרח שלא כדאי לפספס טעים לכל המשפחה ומאז שהממרח נחת במטבח שלנו נרשמת התפעלות רצינית והטעם משגע כל כך טעים שלא תוכלו להפסיק לאכול אותו.

איזה כיף שמגיעים לארץ מארצות הברית חידושים מעניינים, ממרח המרשמלו הפופולרי Marshmallow FLUFF בהחלט משדרג את הממרחים הקיימים וחבל שאני לא יכולה להעביר לכם את הטעם,אך אתם בהחלט מוזמנים לנסות לדמיין את הטעם החלומי,תודה ליבואנית המזון "מאכלי עולם" שדאגה להפוך את חיינו למתוקים וטעימים יותר.
אני התפנקתי ישר מהכפית וגם מרחתי על פרוסות בגט טריות וממש אהבתי,חשוב לציין שגם מבחינת קלוריות הרבה פחות ממה שיש בממרח שוקולד או בממרח חמאת בוטנים.

ממרח המרשמלו FLUFF הוא אחד הממרחים הפופולריים בארה"ב. ייצורו החל כבר בראשית המאה ה-20. הוא נפוץ במיוחד בכריך ה"פלאפרנטר", המשלב ממרח מרשמלו וחמאת בוטנים, ואף הוצע להפכו לכריך הלאומי של מדינת מסצ'וסטס בארה"ב, שם הוא מיוצר. מתכון נוסף שרווח בשימוש בממרח הוא בעוגיות הסנדביץ' המפורסמות whoopee pie.
הממרח המיוחד מתאים לאכילה כמו שהוא בכפית, ואפשר לשלבו במגוון קינוחים. הוא מתאים למילוי וציפוי עוגות, כמילוי מפתיע בתוך קפקייקס או בעוגת בראוניז (מכניסים את הממרח לעוגה בעזרת שקית זילוף). אפשר להכין מהממרח עוגת מרשמלו ללא אפייה - בשילוב של שמנת מתוקה, ממרח מרשמלו וסוכריות מיני מרשמלו. אפשר להשתמש בו להכנת עוגיות סנדביץ' במילוי מרשמלו. אפשר לשלבו בעוגות גבינה, ועוד. כמו כן, אפשר להכין ממנו משקאות מפנקים - הוסיפו שתי כפיות ממרח מרשמלו לשוקו חם או לנס קפה, ויש לכם חגיגה אמִתית.   
הממרח כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ה-OU ארה"ב.
מחיר: כ-18 ₪.
להשיג ברשתות: טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסז, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה