יום שני, 15 בפברואר 2016

חטיף חלבון חדש: ONE- מתאים לשילוב בתפריט היומי להשלמה תזונתית של חלבון ואחרי אימון ספורט

חלבון מאוד חשוב לגוף,ובמיוחד לספורטאים ולאנשים שמתאמנים לאחר אימון,חטיף החלבון החדש "one",בהחלט מתאים לשילוב בתפריט היומי להשלמה תזונתית של חלבון לאחר אימון ספורט.

הבנות שלי מתאמנות בבית יום יום,וחשוב להן לצרוך חלבון לאחר האימון,כשיש חטיף חלבון הרבה יותר קל להערך באופן מיידי כדי לקבל את מנת החלבון שנדרשת להן לאחר האימון,הן טעמו את חטיף החלבון החדש "one",שהגיע אלינו לסקירה בשני טעמים בטעם עוגת לימון,ובטעם קרם עוגיות,והן ציינו שהחטיפים מעולים.

יתרון נוסף בחטיף החלבון "one",מכיל 22 גרם חלבון ורק 1 גרם סוכר ב-60 גרם חטיף,ואינו מכיל גלוטן.
חלבון מהווה את אבן הבניין העיקרי של גופנו. על פי תקן ה- DRI (צריכה יומית מומלצת), הדרישה היומית לחלבון עומדת על 0.8 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל לאדם בוגר שאינו עוסק בפעילות גופנית. בחלבוני גוף האדם קיימים 20 סוגי חומצות אמינו אשר מתוכן  8 הן חומצות אמינו שגוף האדם אינו יכול לייצר בעצמו, או לא מסוגל לייצר מספיק בשביל דרישות הגוף. לפיכך על מנת לקבל את מנת החלבון הנדרשת לגוף חשוב לצרוך מזון עשיר בחלבון. במיוחד הדבר חשוב למתאמנים וספורטאים הנדרשים לצריכת חלבון מוגברת על מנת למנוע הרס של השריר, בכדי לשמר את מסת השריר ובמקרה הצורך בכדי להגדיל אותה. אחת הצורות הנוחות והזמינות להשלמה תזונתית של חלבון היא בעזרת חטיפי חלבון איכותיים.
חברת "סיטי תוספי מזון", המתמחה בשיווק תוספי מזון לספורטאים, החלה לשווק חטיף חלבון חדש בשם- "ONE" של חברת OhYeah Nutrotion מארה"ב, המובילה בייצור תוספי תזונה לספורטאים.
חטיף החלבון ONE מכיל תערובת של חלבוני מי גבינה וחלבוני חלב המכילים את כל חומצות האמינו שהגוף זקוק להן.  כל חטיף במשקל של 60 גרם מכיל 22 גרם חלבון, 1 גרם סוכר בלבד, ו- 10 גרם סיבים תזונתיים.
גיא שלמון, דיאטן קליני, איש חינוך גופני ופיסיולוג, מסביר את היתרונות של החטיף ONE: החטיף מהווה השלמת חלבון איכותי בתפריט לכל אדם בעת הצורך. כמו כן, הוא מהווה פתרון לחלבון זמין בעל ערך ביולוגי גבוה לספורטאים לאחר המאמץ. הוא מכיל רק גרם 1 של סוכר בעוד שחטיפים אחרים מכילים כמות גדולה יותר. הוא עשיר בסיבים תזונתיים (9-10 גרמים לחטיף) המסייעים למערכת עיכול תקינה ולתחושת שובע. בעל ערך גליקמי נמוך. הוא לא מכיל גלוטן, כך שהוא מתאים לחולי צליאק ולמעוניינים להפחית בצריכת גלוטן בתפריט היומי שלהם. החטיף מהווה פיתרון זמין ואיכותי להשלמה תזונתית של חלבון בתפריט דיאטה וכארוחת ביניים במהלך היום.
חטיפי ONE מוצעים במגוון טעמים מפנקים, בהם - עוגת לימון, שוקולד צ'יפס, קרם עוגיות ופאי חמאת בוטנים, כך שמעבר ליתרון התזונתי הם גם טעימים וכיפים לנשנוש.
מחיר: כ-16 ₪ לחטיף.
ניתן להשיג: ברשתות הפארם, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה