יום שלישי, 22 במרץ 2016

"פלדע" משיקה את הלהיט החדש לילדים ולכל המשפחה – "פיקסל הובי" – יצירה של תמונות פסיפס מרהיבות

חברת "פלדע", המובילה בתחום מוצרי יצירה, משיקה את הלהיט החדש לילדים ולכל המשפחה, מתוצרת הולנד, "פיקסל הובי" (Pixelhobby), ריבועי גומי קטנטנים שבאמצעותם יוצרים תמונות פסיפס מרהיבות שיש בהן אפקט של פיקסל צבעוני, ללא צורך בהדבקה או בגיהוץ.
קיבלנו להתנסות ערכת יצירה להכנת מחזיקי מפתחות,

ערכת היצירה מאוד חמודה ומעסיקה את הילדים,היתרון שאין צורך להדביק את ריבועי הגומי או לגהץ אותם,הבת שלי בת 14 נהנתה מאוד והכינה שני מחזיקי מפתחות כלב ופרח,תמיד כיף ולהנות מעבודות יפות.

הכנת התמונות מתבצעת על ידי הצמדת ריבועי הגומי ללוח פלסטיק מיוחד זה לצד זה, לפי דגם התמונה שרוצים להכין. המוצר מוצע במגוון רחב של ערכות להכנת  מוצרים מקסימים, ביניהם: ערכה להכנת ארבעה מחזיקי מפתחות, ערכה להכנת קובייה מדליקה של תמונות פסיפס, ערכות להכנת תמונות במגוון גדלים, כולל קיט מתנה להכנת תמונה במסגרת, ועוד מגוון מוצרים.  

הערכות מוצעות בהתאמה לשתי קבוצות גיל - לגילאי 4 ומעלה ולגילאי 8 ומעלה. הערכות לגילאים הצעירים יותר מכילות ריבועי גומי גדולים יותר.
הערכות מגיעות במגוון רחב של תמונות לבחירה: פרחים, בעלי חיים, מכוניות, דגים ועוד.



 סדרת מוצרי "פיקסל הובי" מסייעת לפיתוח המוטוריקה העדינה, ומוצריה מקנים שעות רבות של הנאה וזמן איכות בהכנה משותפת של בני המשפחה והחברים.
 מתאים מאוד לקחת לחופשה להעסיק את הילדים,מקסים ביותר.
בחנויות למוצרי יצירה אפשר לרכוש את מגוון המוצרים שבערכות גם בנפרד - לוחות, ריבועי פיקסלים, פינצטה, קטלוגים ובהם רעיונות לתמונות ועוד, ולהכין תמונות ומוצרים כיד הדמיון.
 סרטון הדגמה:
https://www.youtube.com/watch?v=XGYnh0AnHmA
 מחירים: 15 - 120 ש"ח. (בהתאם לדגם)
להשיג בחנויות המובחרות למוצרי יצירה.  לבירור החנות - בטלפון 03-7173717

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה