יום חמישי, 31 במרץ 2016

"אונה ישראל" משיקה מוצר חדש בסדרת המוצרים הייחודית לנטרול ריחות.....

כשראיתי לראשונה את התרסיס מנטרל הריחות אמרתי לעצמי וואו רעיון גאוני,התרסיס בגודל של כרטיס אשראי,ונוח מאוד לקחת אותו בתיק לכל מקום,למשרד,לטיול לרכב ועוד.
מאוד אהבתי את הרעיון של התרסיס שהוא מוצר חדשני שמשיקה "אונה ישראל",ונקרא ONA Card,אני בהחלט מאמצת אותו לתיק שלי,ריסוס של 3-4 לחיצות לאויר ואני מנטרלת ריחות של עישון,אשפה,ריח בשירותים ציבוריים פשוט תרסיס להיט.

התרסיס מוצע בנפח של 12 מ"ל,וחברת "אונה ישראל" המייצגת בישראל את המותג הקנדי  ONA בהחלט משווקת תכשירים ייחודים לנטרול ריחות, אני משתמשת כבר בספריי הגדול שלה בריח תפוח ובהחלט המוצרים מעולים.
כמו כל מוצריONA , תרסיס ONA Card מכיל נוסחה ייחודית המורכבת  מ-32 שמנים אתריים הפועלים לנטרול ריח. מולקולות השמנים האתריים נקשרות למולקולות הריח הרע, מנטרלות אותו ומעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק, "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו אבל לא מעלימים אותו.
חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.
תרסיס ONA Card מוצע בניחוח עדין של תפוח. מוצרים נוספים בסדרת ONA: ספריי בבקבוק של 250 מ"ל, מנטרל ריח מוצק בקופסה של 170 גרם, וג'ל בקופסה של 1 ליטר. את התכשיר בג'ל אפשר לצקת לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים שונים שיש בהם ריחות שרוצים להעלים (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.
מחירים: ספריי CARD ONA - 30-25 ₪ (12 מ"ל), ONA ספריי - 75 ₪ (250 מ"ל), קופסת ONA בלוק (מוצק) - 80 ₪ (170 גרם), קופסת ONA ג'ל - 180₪ (1 ליטר).
להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות- פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד. רשימת החנויות נמצאת באתר).  לחילופין אפשר לרכוש את המוצרים באתר החברה www.onaisrael.co.il.
לפרטים:03-7506666 , ona.sales@gmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה