יום רביעי, 16 במרץ 2016

לקראת פסח הגיע הזמן להשתחרר מהכבלים....

חג פסח מתקרב בצעדי ענק ואיתו מגיעים גם הנקיונות בכל בית,הגיע הזמן אחרי החורף לאוורר את הבית ולהגיע לכל הפינות והחדרים שממש לא היה לנו חשק לנקות,גם אם אין אמונה דתית יש משהו בפסח שגורם לכולם להתחיל לזוז ולנער את שאריות החורף מהבית,זמן אביב הגיע, זמן פריחה והתחדשות.

כשמנקים את הבית ועושים סדר מרגישים סוג של הקלה איזה כיף הורדנו מעצמנו ק"ג של חוסר סדר,ואני באופן אישי אוהבת לפני חג הפסח,לנקות מאחורי הארונות,לנקות מסילות של תריסים,לנקות את כל הפינות של הבית באופן יסודי,ומאוד חשוב לי שיהיו לי אביזרים נוחים ויעילים.
שואב אבק בהחלט אביזר נהדר לביצוע נקיונות בבית,שואב כל פינה ולכלוך,אחד הדברים שאני פחות אוהבת בכל מה שקשור לשואב אבק זה הכבל שצריך לחבר לחשמל ותמיד לדאוג למצוא תקע נוסף כדי לבצע נקיונות בכל הבית,בנוסף חוט הכבל תמיד הופך את מלאכת השאיבה למסורבלת וממש לא נוחה.

ועכשיו במיוחד לקראת חג הפסח חשבו בחברת L.G על פתרון מדהים שואב אבק עוצמתי לניקוי יסודי אבל הפעם ללא הכבל המסורבל שמחובר לחשמל,החידוש שואב אבק ללא כבל,זהו בלי ייסורים ובנוחות מכסימלית,איזה כיף עכשיו לשאוב את כל הפינות והשטיחים בבית,בנוחות ובקלילות.

לשואב קוראים שואב אבק עוקב ללא כבלים CORDZERO


עכשיו אפשר לשבת רגועים ולהנות משואב אבק מצויין וייחודי ,

היתרונות של שואב האבק העוקב ללא כבלים CORDZEEO


ומה לגבי סוללה של השואב?


מצרפת סרטון הדגמה של השואב:
https://www.youtube.com/watch?v=h-uWqkw1HRY
תפנקו את עצמכם ותקנו מתנה שימושית ונהדרת לבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה