יום רביעי, 2 במרץ 2016

"האחיות המוצלחות שלי" קומדיה חדשה ב- yes בבימויו של גורי אלפי

הוזמנתי אתמול לפרימיירה  של הסדרה החדשה ב-yes שנקראת "האחיות המוצלחות שלי" ,בימוי גורי אלפי המוכשר,ובכיכובן של שחקניות מוכשרות ביותר,נלי תגר,דנה סמו,גילי סער,טס השילוני ועוד.


הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי" מוכיחה ש-yes פשוט מעולים ובאמת משקיעים בסדרות איכותיות ביותר לטובת הצופים,כל פעם אני מופתעת מחדש מהרמה של הסדרות ומאוד נהניתי לראות את שני הפרקים הראשונים של הקומדיה החדשה,צחקתי התרגשתי והיה ממש כיף.
הקומדיה "האחיות המוצלחות שלי" תשודר החל מ-13.3 בימי א' ותהייה זמינה במלואה ב-  yesVOD .

הקומדיה עוסקת בשלוש אחיות לא מוצלחות במיוחד שלא מתקדמות לשום מקום בחיים. בזמן שההורים המאוהבים והאגואיסטים שלהן מנצלים את הפנסיה ויוצאים למסע מסביב לעולם, הן מנסות לתפקד כמשפחה אבל בעצם עסוקות כל אחת בעצמה ובכישלונות שלה.  זו סדרה על אחיות שמדברות הרבה (בעיקר בנייד..) שמתעכבות על שטויות, שנבוכות מהעולם ולא מצליחות להתנהג כמו נשים בוגרות ואחראיות. הן דואגות אחת לשנייה אבל בעצם חושבות רק על עצמן. הן משקרות בלי הפסקה, אפשר לחשוב בקלות שהן לוזריות. אבל האמת היא שהן פשוט מהממות.
שחקנים נוספים אשר משתתפים בסדרה הם: תיקי דיין, איתן דר, יגאל נאור, קרוליין לנגפוד, גל תורן, עינת שרוף וכן ירון לונדון. הפקה: טדי הפקות.
ממליצה בחום מקסים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה