יום שישי, 8 באפריל 2016

מחדשים את הבית לפסח בקלות בעזרת ספריי צבע איכותי ב-34 גוונים!

האביב מסמל זמן התחדשות, יש רצון עז לשנות דברים בבית להתחדש לאוורר את הישן ולחדש את מה שדרוש תיקון,לקראת פסח אני רוצה להמליץ לכם על ספריי צבע איכותי,מהיר וקל לצביעה.
חברת "פלדע", המתמחה בשיווק מוצרי יצירה ואומנות, משיקה את הדור החדש של צבעים אקריליים מביתedding    מגרמניה, לצביעה וחידוש של מגוון סוגי משטחים,הספריי בהחלט ישדרג לכם מגוון חפצים.
אני מאוד אוהבת לצבוע מסגרות מעץ לתמונות,ובעזרת הספריי צבע,ממש קל לצבוע,הרבה יותר נוח מאשר לקחת מברשת עם צבע,ההתזה קלה וצובעת באופן אחיד.
סדרת צבעי הספריי מתוצרת חברת edding  הגרמנית, (מהמובילות בעולם בייצור מוצרי כתיבה וצביעה), כוללת  34 גווני ספריי צבע המתאימים לצביעה וחידוש של מגוון רחב של משטחים -זכוכית, מתכת, עץ, קלקר, קרמיקה, פלסטיק, אבן, טפט, קנבס ועוד. הצביעה בספריי מעניקה מראה חדש לרהיט או לפריט אותו רוצים לחדש, וזאת בשיטה מהירה, קלה ואחידה. באמצעות הספריי ניתן לצבוע בקלות רהיטים ישנים, מסגרות לתמונות, ריהוט גינה ועוד מגוון רהיטים וחפצים.
צביעה על זכוכית,אפשר לשדרג אגרטלים בבית:
צביעה על מסגרת:
צביעה על עץ:
 סדרת הצבעים מגיעה במגוון של 34 צבעים, בהם צבעי מט וצבעים מבריקים.  כמו כן, הסדרה כוללת גם ספריי מקשר (פריימר) - לריסוס לפני הצביעה, לחיבור טוב יותר של הצבע למשטח, במיוחד בצביעה של משטחים מחוספסים. הספריי המקשר כולל 3 סוגים - ספריי מקשר אוניברסלי - המתאים לכל משטח, ספריי מקשר מיוחד לפלסטיק וספריי מקשר מיוחד לקלקר. לאחר הצביעה מומלץ להשלים את הצביעה בעזרת לקה- מבריקה או מט, להגנה על הצבע לאורך זמן.
אופן השימוש: לפני השימוש בספריי יש לנער אותו במשך 3 דקות לערבוב הצבע במיכל. בזמן הצביעה יש להתיז על המשטח ממרחק של 25 ס"מ. חשוב לצבוע בסביבה מאווררת ומוארת (כדי לראות היטב את הגוון המתקבל). ניתן לצבוע שכבה נוספת כמה דקות אחרי הצביעה הראשונה. מומלץ לכסות רהיטים וחפצים קרובים. חוברת הוראות מפורטת ניתן לקבל בחנויות המוכרות את המוצר. 
מחירים: ספריי צבע -  40 ש"ח (למיכל של 200 מ"ל). מחיר ספריי מקשר - 40 ₪.
להשיג בחנויות מובחרות למוצרי יצירה. לבירור החנות - טלפון: 03-7170717

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה