יום שבת, 2 באפריל 2016

לקראת חג פסח חברת "אחים עיני" משיקה את חומר הניקוי המבוקש בעולם "קוויק &ברייט"...

לקראת פסח אני נערכת לנקיונות יותר ייסודיים בבית,ולי אישית מאוד חשוב חומרי הניקוי שאני משתמשת בהם,מעבר ליעילות בנקיון שיהיו פחות מזיקים לעור הידיים.
קיבלתי להתנסות את חומר הניקוי "קוויק & ברייט",שמאוד מבוקש בעולם בגלל שהחומר מנקה הכל,מנקה רב תכליתי,והיתרון הנוסף והענקי שלו ,חומר ניקוי אורגני,100% טבעי וידידותי לסביבה,בימינו זה ממש חשוב נקיון והברקה ללא נזקים,מנקים ורגועים ללא כל תופעות לוואי שנלוות לחומרי ניקוי.

"קוויק & ברייט",מגיע בצורת מיכל גדול בצורת ג'ל מרוכז בצבע ורוד,ומשתמשים בכמות הרצויה כ-3 כפיות מהולות במים לנקיון יסודי של הבית,חומר הניקוי "קוויק & ברייט",פועל כמו קסם מנקה הכל ,שטיחים,ריפודים,פלסטיק,פיברגלס PVC,גומי,שיש,קרמיקה,אמבטיות,רצפות,נירוסטה,עץ טבעי,רהיטים,ריהוט גן,כיריים,תנורים,בריכות ועוד....

חומר הניקוי "קוויק & ברייט",פשוט מעולה ביותר,מחליף מבחינתי את כל חומרי הניקוי בבית,חסכוני הקופסה מספיקה להמון נקיונות,וממש כיף שהחומר 100% טבעי,כך שאני מנקה בבטיחות מירבית ללא נזקים לעור הידיים.
ניקיתי את הכיריים של הגז,בקלות רבה הכל התנקה,אין צורך בניקוי מסיבי ממש התלהבתי מהתוצאה הסופית,אני ממש ממליצה בחום על "קוויק &ברייט",אין פלא שהינו החומר המבוקש בעולם,וזוהי ממש בשורה שניתן להשיגו בארץ.
עכשיו כדאי להזמין, מחיר מבצע 109 ש"ח במקום 130 ש"ח,לא כולל משלוח בכל הארץ.
ניתן להשיג בלעדי בחברת "אחים עיני" 1-800-69-69-69.
נושא תו תקן: MSDS.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה