יום שני, 23 במאי 2016

רשת האופנה "הגרה" מציגה: קולקצית קיץ 2016-ברוח העצמה נשית הפרזנטורית של הרשת: שירז טל

הוזמנתי לחנות האופנה "הגרה" בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה , והתרשמתי מאוד מקולקצייץ קיץ 2016, שהשראה של הבגדים ברוח העצמה נשית, אין ספק כשאני לבושה בבגדים שמחמיאים ונוחים לי אני מרגישה במיטבי.

אני מאוד אוהבת את אופנת "הגרה", אני לא במידות דקות ויש לציין שאני תמיד מוצאת שם בגדים שמחמיאים לי מאוד, השנה בקולקציית קיץ 2016 של בית האופנה "הגרה" מככבת האישה העכשווית, זו שיודעת לג'אגל בין הסטאטוסים השונים שלה: אמא, בת זוג, בת, אחות, חברה, עקרת בית, קרייריסטית, פעילה חברתית – אבל תמיד תמיד מלאת עוצמה והשראה לסובבים אותה.
הפרזנטורית של "הגרה" שירז טל בהחלט מסמלת עוצמות וחוזק בשילוב יופי, אהבתי מאוד שהנושא של הקולקציה הינו העצמה נשית כי כל אישה צריכה להכיר בחוזק שלה וביכולות שלה ולהביא את עצמה לידי ביטוי עם הרבה בטחון.
מתוך מחשבה על האישה הישראלית וההיכרות רבת שנים עם צרכיה רקחו ב"הגרה" קולקצייה ייחודית המשלבת טרנדים והשפעות מרחבי תבל, תוך מתן דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, תפירה איכותית וגזרות מנצחות.
האישה של "הגרה" חולמת בגדול, מרגשת וורגישה לסובבים אותה. היא יוצאת לטיול מסביב לעולם ומבלה את חופשת הקיץ האולטימטיבית שלה בחסות קולקצייה מגוונת המביאה קולות, ניחוחות ומראות ממרחקים: נגיעות לטיניות באווירה דרום אמריקאית עם גזרות חושפות כתפיים, הפלגה על יאכטה מצויידת בדגמי פסים ומוטיבים של ים, אווירה של ריזורט יוקרתי עם שמלות עשירות מבדים נשפכים ונחיתה רכה בארץ עם בדים נושמים וצבעים חמים.
בקולקציה בולטות הקבוצות הבאות:
1.שייט תענוגות - נופש מפנק ויוקרתי בלב ים, אווירת חופש מלאה במוטיבים של ים וחופש. בקבוצה שולטים צבעי כחול-לבן-אדום בהשראת עולם השיט, נגיעות של צהוב ומוטיבים מהים. שילובי בדים כמו ג'ינס וטנסל,  שילובי טקסטורות ועוד. חולצות לבנות מחויטות, חולצות קז'ואל בצבעי הטרנד, לצד פרטי Denim  על זמניים. בנוסף בקבוצה נמצאים מוטיבים מעולם הספורט ודגמים בגווני הכחול נייבי.
2. גיאומטרי -  הקבוצה הגיאומטרית כוללת בתוכה נקודות, פסים, הדפסים וחתכים גאומטריים, אלמנטים גרפיים בשילובי בדים, מכנסיים מתרחבים עם פסי אורך, חצאיות א-סימטריות עם פסי אורך מחמיאים, פרטי קולור-בלוק וקריצות מאופנת ה-MOD  של שנות ה-60.
3.ספרדי לטיני - התשוקה הלטינית בתרגום חופשי לבדים וגזרות, אווירה טרופית, שמשית  וקיצית, שמלות  עשירות בבד, חצאיות וטוניקות במשחקי שקיפויות, עליוניות שמשדרגות כל לוק ועשויות מבדים קלילים שמתאימים לקיץ, הדפסים פרחוניים, גזרות חושפות כתפיים הן בחולצות והן בשמלות בשילובי cut-out, נשיות מתפרצת, רקמות והמון צבעים חיים כמו כתום וקורל לצד צבעים אקזוטיים בנוסף ישנה נוכחות חזקה בקבוצה לצבעי הניוד.
4. רומנטי פסטל- רומנטיקה רוך ונאיביות, קשת צבעים בהירה ופסטלית, הרבה לבן, צבעי שמנת וקורל, פרחים עדינים ושימוש בטכנולוגית חיתוכי לייזר, שימוש בבדי ג'ינס בשטיפות שונות שמתכתבות עם הטרנד, דגמים בגזרות עטלף, גזרות נשפכות ורחוקות מהגוף, שמלות מבדים טבעיים כמו פשתן וויסקוזה, בטנות תחרה סקסיות ועוד.

5.וודסטוק-השראות מפסטיבלים בעולם: טוניקות ארוכות, חולצות בשילובי ליביות רקומות, ג'לביות עם הדפסים אתניים ,מראה אתני שיקי.  הצבעים השולטים: הטבעיים, אבן ,ירוק שטוף,  צבע פפריקה ועוד.
6. ladies night out—- בקבוצת הערב של הקולקציה קיימות השפעות משנות ה-90, המון נצנצים, בדים מבריקים וכסופים זהובים ובדי לורקס, שמלות ברך בבדים מיוחדים, בלייזרים צמודים ופריטים שחורים נצחיים ומנצחים. השפעות ויקטוריאניות, צווארונים עם נוכחות בחולצות לערב, טרנד השכבות בגרסה הקיצית שלו בולט מאוד בקולקציה. גופיות שמתלבשות על חולצה דקיקה, בדי שיפון שקופים עם בטנה, המון אופציות לעונת האירועים הקרבה.
7. Bedroom style-בגדי חדר המיטות יוצאים החוצה אל הרחוב הראשי, השפעות מלבוש חדר המיטות נמצא בקבוצה זו, בדי שיפון בשילובי תחרות ודנטלים, שמלות ברך רכות מבדים קלילים, גופיות ושמלות  קומבניזון, שמלות כתפיות דקות דמויות חזייה בגימורי דנטלים ועוד.
8.DENIM TIME-מבחר ענק של פריטי ג'ינס קיימים בקולקציה, מכנסי גינס מחטבים לצד מכנסי סקיני בסוגי צביעות שונים, שפשופים טרנדיים, שמלות גינס עם cut out , ג'לביות מבדי טנסל אווריריים.
גזרות:
הקולקצייה כולה מחבקת וחוגגת את גוף האישה ולכן הגזרות כולן נבראו במטרה להחמיא וליצור סילואט נכון ללקוחה. מכנסי סקיני ג'ינס מחטבים,מכנסיים עם גומי במותן,טוניקות מתרחבות במותן וטוניקות עם גימורים,מכנסיים בגזרות גבוהות ומחטבות,חולצות מחוייטות עם תפרי גיזרה שיוצרים הדגשה של מבנה הגוף,בלייזרים קלילים עליוניות נשפכות,שמלות באורכים שונים וא סימטריות,חצאיות באורכי מידי גופיות ועוד,חולצות ושמלות חושפות כתפיים,חצאיות מכנס באורך מידי.
 בדים:
 קולקציית הקיץ של הגרה עשירה בבדים שלרוב עשויים מחומרים טבעיים, מסוג כותנה רגילה ולייקרה , וואלים ,טנסל, קרפ, חלק   ורקום רשתות ותחרות , בדים נוספים כדוגמת ויסקוזה שיפונים , ג'ינסים רקומים, אריגים .
 צבעים:
 קייץ ססגוני במיוחד, בנוסף על צבעי הבסיס שחור, לבן, אשר מככבים העונה כמו ברוב עונות השנה,
 קבוצת הצבעים הטבעיים –אבן חום בהיר ירוק שטוף צבעי אדמה.
 הקולקציה עשירה בצבעים עזים כמו כתום, אדום, קורל צהוב וירקרק.
 עם הטרנדים המחדשים ניראה בקולקצייה המון בדים בגווני הכוח בהשראת הים.
 מחירים:
 פריטי קולקציית קיץ 2016 טווח המחירים נע בין : 59 ₪ -499 ₪.
 אודות הגרה:
רשת האופנה "הגרה" מציעה לנשים בישראל אופנה עכשווית ועדכנית מאוד נשית ומחמיאה. האישה הלובשת את הגרה היא    אישה מלאת שיק ומודעות עצמית גבוהה באשר למראה שלה. הדגמים השונים בקולקציה של הגרה נעים במידות שבין 38-54 והם מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים תוך מתן דגש על שימוש בבדים איכותיים ואיכות תפירה ללא פשרות כל זאת להענקת נינוחות לאורך כל היום. ההבנה כי גם נשים במידות גדולות, בקשת רחבה של גילאים, יכולות ליהנות מאופנה עכשווית יכולה לייצר במיוחד בנקודת זמן זו, יתרון בולט לרשת הגרה על פני רשתות אחרות הקיימות בנוף האופנה הישראלי.
את פריטי "הגרה" ניתן למצוא ב-30 חנויות הרשת הפרוסות ברחבי הארץ
קרדיט צילום:רפי דלויה,גיא זלצר
פרטים על הגרה: www.hagara.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה