יום שני, 23 במאי 2016

BG PAINT מקבוצת אשטרום מציגים: Super white וסיד סופר – סט לצביעת הבית בלבן.....

אני מאלה שמקפידים על בית מטופח ומסודר וגם על צביעת הקירות וצביעת התקרה,אין ספק שהבית נראה אחרת לאחר צביעה, הרבה יותר רענן ונקי.
עכשיו אנחנו לקראת הקיץ וגשם כבר לא נראה באופק ,לכן החלטנו להרים את הכפפה ולצבוע את חדר השירותים, כדי לחדש את הצבע ולטפל בנזקים שהשאיר הגשם במיוחד בתקרה ,אנחנו גרים קומה אחרונה וסובלים מרטיבות בתקרה לאחר החורף.
קיבלתי להתנסות את Super white המיועד לצביעת קירות ובעל כושר כיסוי גבוה ,שמבוסס על תערובת אקרילית מבסיס מים,מעולה לצביעת הקירות ומאוד נוח לצביעה,אין ספק שלקראת חג השבועות הקיר יהיה לבן וחגיגי.

חג השבועות מתקרב ואיתו מגיעים גווני הלבן שמופיעים בכל פינה; בגבינות המוגשות על השולחן, בלבוש החגיגי ובכל קישוטי הבית והרחוב. BG PAINT, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום מצטרף לחגיגה הלבנה ומציג את הסט המושלם לצביעת הבית בלבן - Super white וסיד סופר. Super white מיועד לצביעת קירות וסיד סופר מותאם לצביעת תקרות.
Super white – צבע אקריל לבן לקירות בעל כושר כיסוי גבוה
המוצר מתאים לצביעת קירות פנים הן בבניה קבלנית חדשה והן לחידוש קירות קיימים. הצבע מיועד במיוחד לצביעת קירות גבס וטיח גבס. היחודיות של ה- Super white היא שהוא בעל כושר כיסוי גבוה במיוחד, קל ונוח ליישום, בעל מגע קטיפתי ועמיד לאורך זמן.
איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשנה יש לדלל ב- 15-25% מים ואת השכבות הנוספות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש. זמן הייבוש בין השכבות: 2-3 שעות.
מחיר: 65 ₪ (5 ליטר)
סיד סופר – צבע לבן לתקרה בעל כושר כיסוי גבוה
המוצר מתאים לצביעה פנימית של תקרות, קירות, משטחי בטון, טיח, קירות גבס וכד'. המוצר אינו מצהיב, הוא "נושם" ומונע התעבות אדי מים על התקרה. סיד סופר מעניק לתקרה רענון ומחדש את הצבע.
איך משתמשים? יש לערבב את הצבע היטב ולצבוע שתי שכבות עם מברשת, גליל או התזה. את השכבה הראשנה יש לדלל ב- 15-25% מים ואת השכבות הנוספות ב- 5-10% מים בהתאם לנדרש.
מחיר: 55 ₪ (5 ליטר)
להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ, באתר האינטרנט: http://www.bg-paint.co.il/, חפשו אותנו גם בפייסבוק
חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה