יום ראשון, 15 במאי 2016

זמן קריאה: רומן פשע חדש: הפלישה מאת הוקאן אוסטלונד

קיבלתי לסקירת קריאה את רומן הפשע החדש, "הפלישה", זהו הספר השני בסדרה מאת הוקאן אוסטלונד,סופר כוכב על,שספריו מאוד אהובים.

הסיפור מתרחש באי פסטורלי גוטלנד,בכיכובו של הבלש פרדריק ברומן, מקום כל כך שקט אבל עם הרבה רוע ואכזריות מתחת לפני השטח,אוהבי ספרי המתח יתחברו מאוד לרומן הפשע המרתק הזה,סיפור פסיכולוגי מסחרר של בגידה,אשמה וטירוף.
בני משפחת שלנדר-אנדרסון, החיים באי השוודי הפסטורלי גוטלנד, מתחילים לקבל איומים מפחידים ללא שם השולח. מי יכול לרצות ברעתם? בלשי המשטרה המקומית, בראשות פרדריק ברומן, מתייחסים לאיומים ברצינות, אך אינם מוציאים מכלל אפשרות שמדובר במתיחה בלבד. אך כשהאיומים מתגברים ובתם של בני הזוג נעלמת, נעלם גם הספק. מדובר באיום אמיתי, וזוהי רק ההתחלה. ככל שהחקירה מתקדמת מתגלה היסטוריה משפחתית אפלה ומורכבת. מה באמת גרם לבעל לחזור לאי הקטן לאחר קריירה מצליחה כצלם בינלאומי? האם מישהו מתוך האי עצמו מעוניין לפגוע בבני המשפחה, או האם מדובר באיום חיצוני ומסוכן יותר?
הספר קולח ומרתק וסוחף את הקורא למחוזות המתח,תוך ציפייה לפתרון התעלומה.
הוקאן אוסטלונד, שספריו רואים אור בהצלחה רבה ברחבי העולם, הוא אחד מכוכבי העל החדשים של ספרות הפשע הסקנדינבית. הוא גדל בשטוקהולם, שוודיה, בה הוא מתגורר עד היום. הוא עובד כעיתונאי בעיתון הבוקר הנפוץ ביותר של שוודיה ומבלה את עונות הקיץ בגוטלנד עם רעייתו ושלושת בניהם. ספרו הראשון "הצפעוני" זכה להצלחה רבה.
"הפלישה" מאת הוקאן אוסטלונד,
מאנגלית: שרה ריפין, הוצאת "דני ספרים".
493 עמודים, מחיר לצרכן 68 ש"ח,.
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il         


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה