יום שלישי, 17 במאי 2016

קרם לחות לפנים מחלב נאקה.....

לנאקה בת זוגו של הגמל יש חלב מאוד ייחודי ושקיבלתי להתנסות, את קרם הלחות מחלב נאקות מאוד הסתקרנתי לגבי מראה הפנים לאחר השימוש, תודו שגם אתם לא שמעתם על קוסמטיקה טיפולית לעור הפנים מחלב נאקות.
אז ככה לחלב הנאקות יש סגולות רבות של ריפוי,חלבוני חלב הנאקה בעלי פעילות אנטי דלקתית גבוהה,נשארים בשלמותם למשך זמן רב יותר במקום הדלקתי, ובכך עוזרים למערכת החיסון לפעול לריפוי,אפילו בימי מצרים העתיקה סופר על קליאופטרה היפה בנשים שנהגה לטבול באמבט של חלב נאקות ודבש.
אני החלטתי שאני מנסה במשך שבועיים את הקרם לפנים האקטיבי העדין,כדי לטפל בכתמים קלים של פיגמנטציה שיש לי על הפנים,הקרם מאוד נעים לשימוש במרקמו נמרח בקלות ונספג מהר, מרחתי בוקר ולילה וראיתי שיפור בפנים,כתמי השמש התבהרו,אמנם לא נעלמו כליל אך בהחלט היה שיפור.

הקרם מכיל 30% חלב נאקות בהחלט ריכוז גבוה, ופותח ויוצר ביחד עם קרמים נוספים לאחר מחקר מעמיק על סגולות חלב הנאקות,בנוסף יש את הקרם הקלאסי שהוא מצויין לטיפול בבעיות עור כגון פסוריאזיס,סבוריאה,כתמי שמש ועוד.
התנסתי גם בסבון מחלב נאקות , השתמשתי בו לפנים במקום סבון קוסמטי לפנים ובהחלט התרשמתי לטובה,אינו מייבש את עור הפנים ומשמש כטיפול מקדים לפני מריחת הקרם.

ממליצה לכם להכנס לאתר החברה ולהתרשם,
http://www.camels-milk.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה