יום שני, 9 במאי 2016

רב המכר האמריקאי "איך לא למות" מאת ד"ר מייקל גרגר....

החיים המודרנים הלחץ,אכילת הגאנק פוד גורמים לנו פחות לחשוב על גופנו ועל הנזקים העתידיים שעלולים להגרם כתוצאה מאורח חיינו,ולכן חשוב לעיתים לעצור להתבונן ולנסות לשנות, אפשר להתחיל בצעדים קטנים שיכולים להוביל לשינויים גדולים.
כשקיבלתי לסקירת קריאה את רב המכר האמריקאי שנקרא "איך לא למות",עיינתי בו וראיתי שיש טיפים רבים שיכולים לעזור לנו בבחירת המזונות שאנו אוכלים,הספר כתוב בצורה קלילה ומרתקת שגורמת להתחבר לנושאים החשובים,שבהחלט יעילים יותר לטיפול כולל בגופנו.
הוצאת פוקוס מוציאה לאור בעברית את ספרו החדש והמצליח של הרופא האמריקאי ד"ר מייקל גרגר. הספר כתוב בצורה קלילה ומלווה בהומור, כולל המלצות תזונתיות מפורטות למניעה ולטיפול בגורמי התמותה המובילים בעולם, מתייחס למחקרים חדשים ומעניק עצות מעשיות לריפוי.

הספר כולל המלצות תזונתיות מפורטות למניעה וטיפול בגורמי התמותה המובילים,ומנפץ מיתוסים רבים,לדוגמא סובלים מלחץ דם? תה היביסקוס עשוי לעזור לכם אפילו יותר מתרופות מובילות להורדת לחץ דם.
צריכת סויה אינה מזיקה לחולות  בסרטן השד, ואף מסייעת לגוף להתמודד עם המחלה.
לחולים במחלות לב מומלץ לעבור לתזונה המבוססת על מזון צמחי מלא, שהוכחה כיעילה לא רק במניעת מחלות לב,  אלא גם בריפוי, אם יש במשפחה שלכם מקרים של סרטן הערמונית, מומלץ לא לצרוך חלב ולהוסיף זרעי פשתן לתפריט היומי.
הרפואה הקונבנציונלית ניצבת חסרת אונים מול טיפול וריפוי של מחלות כרוניות רבות. בארה"ב מתים מדי שנה 16 מיליון איש כתוצאה ממחלות כאלה. ד"ר מייקל גרגר (M.D.) בחן במשך שנים את הגורמים המרכזיים לתמותה מוקדמת בעולם המערבי והגיע למסקנה כי אפשר למנוע מקרי מוות רבים באמצעות שינויים בתזונה ומעבר לאורח חיים בריא. מחקרים מוכיחים כי מוות בעולם המערבי נגרם בעיקר ממחלות שמקורן בתזונה לקויה.
הספר "איך לא למות" מחולק ל-15 פרקים, אשר כל אחד מהם מתמקד באחד מ-15 גורמי התמותה המובילים: מחלות לב, מחלות ריאה, ניוון מוח, סרטן במערכת העיכול, זיהומים, סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות כבד, סרטן הדם, מחלת כליות, סרטן השד, דיכאון אובדני, סרטן הערמונית, מחלת פרקינסון וגורמי תמותה שהם תוצאה של טעויות רופאים. כל פרק מציג ממצאי מחקר אחרונים על טיפולים, כולל המלצות לתזונה נכונה ורשימת מזונות שמומלץ לאכול בכל יום, בוחן את הקשר בין תזונה מערבית להתפתחות אותה מחלה ומציע תוכנית למניעה ולטיפול במחלה.
על המחבר:
ד"ר מייקל גרגר,רופא אמריקאי מומחה לתזונה קלינית ומנחה ידוע בפורומים מקצועיים ובאינטרנט,מנהל אתר תזונה מבוסס מדעית בשם  NutritionFactd.org שפועל ללא כוונות רווח ומספק מידי יום מאמרים וקטעי וידאו חדשניים על תזונה ובריאות.
רב המכר "איך לא למות", מאת:ד"ר מייקל גרגר יחד עם ג'ין סטון.
עריכה מדעית: אופיר פוגל, נטורופת, הוצאת פוקוס.
מספר עמודים 348, מחיר לצרכן: 89 ש"ח.
להשיג בכל חנויות הספרים בארץ ובהוצאת פוקוס בטלפון: 1-700-700-212

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה