יום שלישי, 24 במאי 2016

"שמש" מרכך כביסה אקולוגי, על בסיס צמחים ומינרלים של ECOVER ....

לקראת הקיץ מציעה, חברת "אקוגרין-דרך ירוקה" המשווקת בישראל את מוצרי הניקיון האקולוגיים של חברת  ECOVER - המובילה בעולם בתחום מוצרי הניקיון האקולוגיים, את "שמש"מרכך כביסה  אקולוגי בניחוח - נבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

כבר ניסיתי מוצרים של חברת אקוגרין כמו סבון לכלים ותרסיס לניקוי חלונות, ואני חייבת לציין שהמוצרים מעולים מבחינת הנקיון וגם מבחינה אקולוגית,יש חשיבות רבה לכך שהמוצרים על בסיס צמחים ומינרלים.
עכשיו קיבלתי להתנסות את "שמש" מרכך הכביסה האקולוגי  אקובר שנבדק דרמטולוגית לעור רגיש,רבים אינם מודעים לעובדה כי מוצרי ניקיון הכביסה (אבקות, נוזלי כביסה, מבשמים ומרככים) הבאים במגע עם גופנו 24 שעות ביממה באמצעות הבגדים שאנו לובשים ומצעי המיטה, מותירים על הבדים כימיקלים שחלקם ידועים או חשודים כאלרגנים אשר מטבע הדברים עלולים להשפיע  במיוחד על תינוקות וילדים.  
מרכך הכביסה של אקובר מתמקד בריכוך וטיפוח הבד ובהשארת ניחוח רענן ממקור צמחי,ללא ריח בושם דומיננטי אשר עלול לגרום לאלרגיה  האופיינית לעיתים במבשמים סינטטיים, וזה מאוד חשוב בעיקר כאשר מכבסים הלבשה תחתונה,גופיות,תחתונים,חזיות ועוד וגם ביגוד של תינוקות וילדים שיותר רגישים.
מרכך הכביסה האקולוגי "שמש" של אקובר בהיותו מבוסס על רכיבים צמחיים ומינרליים טבעיים ידידותיים לאדם והסביבה "מרכך ומטפח את הבד מבלי "ללכלך"  ומבלי "להכתים" אותו בשאריות של כימיקלים מיותרים, כדוגמת פטרוכימיקלים, ריחות סינטטיים, מבהירים אופטיים ועוד.
מרכך כביסה אקולוגי אקובר "שמש" 1 ליטר, חסכוני ויעיל ומספיק עד ל- 33 כביסות במכונה מלאה (5 קילו) בשימוש בתא המיועד למרכך ולפי הוראות היצרן. לכביסה ביד יש למהול  15-30 מ"ל ב 5 ליטר מים חמים (אין לשפוך מרכך ישירות על הבד ללא מהילה).
מרכך כביסה "שמש" של אקובר, כשאר מוצרי החברה, מיוצר במפעל ירוק ואקולוגי, תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המרכך ארוז בבקבוק PLANTPLASTIC – העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר. עלות  מוצר 1 ליטר 20 ש"ח (במבצעים כ15 ש"ח).  את המרכך ניתן לרכוש כשאר מוצרי מותג אקובר ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים. לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il
קרדיט תמונה: יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה