יום רביעי, 25 במאי 2016

גלידות נסטלה משיקה את La- Frutta: שלגוני פרי מפנקים המכילים 50% פרי ובין 67-90 קלוריות ליחידה

קיץ חם וחלק מהפינוק שאני לא מוכנה לוותר עליו זה שלגון גלידה טעים, אך בנוסף לטעם חשוב לי באופן אישי שהשלגון לא יהיה עתיר בקלוריות כך אני יכולה להתפנק בשני שלגונים ליום כחלק ממנת המתוקים היומית שלי.
גלידה מבחינתי זה פינוק רגע מיוחד שאני לוקחת לעצמי ומתנתקת מכל שגרת היום,יושבת בסלון מול הטלויזיה ופשוט נהנית ובאותם רגעים אני בסוג של שקט,שאותו אני חייבת לאחר המירוץ היומי.
ואתמול כאשר הוזמנתי לחוות, לטעום לנסות את סדרת השלגונים החדשה  La-Frutta   פשוט התפנקתי מהטעמים המיוחדים,ומאוד נהניתי מהחוויה וגם למדתי על תהליכי ייצור השלגונים ואיך הרעיון נולד?

תכירו את סדרת השלגונים המצויינת והמהממת בטעמה La Frutta הישר מגלידות נסטלה שמשיקה במיוחד לקיץ 2016 את שלגוני הפרי המפנקים שמשלבים טעם מצויין, 50% פרי ובין 67-90 קלוריות בלבד לשלגון.

אני חייבת לציין שהסדרה פשוט מוצלחת, הטעמים מאוד מיוחדים,שילוב של שישה טעמים מפתיעים בעלי מרקם נימוח, בננה תמר פקאן,פירות אדומים,תות שדה,מנגו טרופי,אננס תפוח,מלון תפוח.

טעמתי והתאהבתי שלגון הבננה תמר פקאן מדהים לא האמנתי שהוא לא חלבי ורק 90 קלוריות,המנגו טרופי מרענן מורגש טעם של מנגו טרי ומאוזן בטעמים,האננס תפוז מאוד מיוחד, בקיצור הצלחה רבה מבחינתי יש לסדרה הזו,שאין ספק שהולכת לשנות לכם את הקיץ מבחינת חווית האכילה.


סדרת La-Frutta מצטרפת למוצרים נוספים של גלידות נסטלה המזוהים עם מגמת ה- wellness. גלידות נסטלה מובילה את מגמת ה- wellness בעולם עם מגוון עשיר של מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.


ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים במאגדות ויחידים, מתאים גם לטבעוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה