יום ראשון, 8 במאי 2016

ג'ל להרגעת העור ,Mommy Care

כאמא חשוב לי מאוד שתהייה לי מגירת עזרה ראשונה גם בבית וגם מחוץ לבית,בעיקר כדי שאהיה רגועה שיש לי מוצרים מתאימים לכל צרה שלא תבוא, ובעיקר עקיצות בטבע בייחוד בקיץ.
אני נזכרת איך קיבלתי טלפון מבתי החמודה שיצאה למחנה בצופים ובו היא בישרה לי  בבכי, שהיא נעקצה ע"י לא פחות משלוש צרעות בגב וכעת כואב לה מאוד,למרות שקיררו את המקום ונתנו לה עזרה ראשונה,ופה הצטערתי שלא שלחתי איתה משחה להרגעת העור לאחר עקיצות.
השבוע נחשפתי לג'ל מעולה להרגעת העור של חברת Mommy Care  עשוי מחומרים צמחיים ואורגניים ופותח במיוחד להקל על גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מעקיצות וכוויות שמש קלות.

אהבתי מאוד שהג'ל מבוסס על אלוורה ושיבולת שועל הידועים בסגולות ההרגעה שלהם,מכיל חוחובה,שורש קוניאק ואצות אדומות ועשיר בחמאת שיאה להזנת העור.
ניסיתי את הג'ל לאחר שהגעתי מבילוי בשמש והשיזוף האדום בצבע עגבניה פשוט כאב לי,מרחתי את הג'ל והוא בהחלט מרגיע,מאוד נוח שהג'ל מגיע כתרסיס ולא נשאר דביק ביד לאחר המריחה,מרססים נקודתית על האזור ומורחים בטפיחות קלות על האזור המגורה,לא מתאים למריחה על העור הפנים,מאושר לשימוש על תינוקות מגיל 6 חודשים.

מעולה גם לשימושים נוספים,אחרי לייזר,אינפרא אדום,שעוה,הורדת שיער,שפשפת ועוד.
המחיר גם לא בשמיים, 39.90 ש"ח בלבד,ניתן להשיג בכל רשתות הפארם,בתי טבע ובתי מרקחת.
מאחורי המוצר שזכה גם בפרס מוצר השנה,עומדת חברת מאמי קייר ,חברה ישראלית מובילה המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי טואלטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה, תינוקות וילדים ממרכיבים צמחיים תוך התמקדות בצמחי מרפא כגון תמציות קלנדולה, חמאות שיאה וקקאו, אלוורה, שמן זית ושקדים ועוד,מוצרי החברה אינם מנוסים על בעלי חיים.
מצרפת קישור לאתר החברה:
http://www.mommycare.co.il/#!blank/c16q0


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה