יום רביעי, 29 ביוני 2016

מוצרי הבשר הטרי של אדום אדום לארוחת צהריים טעימה.....

אני מקפידה מאוד להכין ארוחות מסודרות, מאוד חשוב לי להקנות לילדים הרגלי אכילה, וארוחת הצהריים היא בהחלט ארוחה חשובה מאוד מבחינתי.
אני אוהבת להוציא מתכונים מהאינטרנט וכל פעם לנסות לגוון כדי להעשיר להם את האפשרויות, שגרת הבישול כוללת מוקפצים,קדרות,בישול,ארוחה בתנור ועוד.
את הבשר והעוף אני קונה רק טרי בשום אופן לא קפוא,מבחינתי ברגע שזה טרי זה טעם אחר,איכות אחרת וברגע שמתרגלים עובדים באופן מסודר ונהנים מארוחות איכותיות יותר.
השבוע קיבלתי להתנסות שני מוצרים חדשים מסדרת מוצרי הבשר הטרי של אדום אדום,קוביות עגל טרי לבישול צלי,גולש,קדירה,ורצועות עגל טרי להקפצה,המוצרים הינם חלק מסדרת הנתחים האחוריים המתאפיינים בבשר איכותי עד 5% שומן,עשירים בברזל ובאבץ.

אני חייבת לציין שמוצרי הבשר מאוד נוחים לעבודה הם מגיעים נקיים וחתוכים ומה שנשאר זה להכין מנה נפלאה לארוחת הצהריים, וקדימה לעבודה אני מצרפת לכם מתכון משגע שבעלי המוכשר הכין לנו לארוחת הצהריים,יצא ממש טעים.
רצועות עגל אדום אדום מוקפצות עם ירקות ואטריות אודון:


המצרכים:
חצי קילו רצועות עגל טרי מסדרת אדום אדום
חבילת אטריות אודון 300 גרם.
פלפל אדום חתוך לרצועות.
חצי כרוב לבן קטן חתוך לרצועות.
7 פטריות שמפניון חתוכות לפרוסות
3 פיטריות שיטאקי מיובשות מושרות במים וקצוצות.
חצי כפית ג'ינג'ר קצוץ טרי.
2 שיני שום כתושות.
2 כפות שמן.
פלפל ומלח לפי הטעם.
3 בצלים ירוקים קצוצים לקישוט.
בוטנים קצוצים לקישוט
לרוטב:
4 כפות סויה.
4 כפות צ'ילי מתוק.
1 כף שמן שומשום.
אפשר להוסיף גם 2 כפות מנוזלי ההשרייה של פטריות השיטאקי.
אופן ההכנה:
לבשל את איטריות האודון לפי ההוראות ולשים בצד.
לטגן את רצועות העגל, להוסיף פטריות שיטאקי ולטגן לאחר מכן להוסיף פלפלים ופטריות רגילות,לאחר כדקה להוסיף ג'ינגר שום וכרוב ולהקפיץ כמה דקות והכל על אש גבוהה מאוד, להוסיף תיבול ובסוף את האיטריות אודון לעוד שתי דקות.
להעביר לצלחת הגשה לקשט עם בצל ירק, ובוטנים קצוצים ולהנות ממנה נהדרת וטעימה.
בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה