יום שלישי, 14 ביוני 2016

המותג האהוב "כיף" משיק: כיף – קרם ותרסיס להתרת קשרים מסדרת כיף פיות לילדים

אני זוכרת שבתי הייתה קטנה היא ממש לא אהבה להסתרק לפני ההליכה לגן, בגלל הכאב שנגרם כשמסרקים שיער עם קשרים,היום יש פתרונות נפלאים לבעייה הזו קרם ותרסיס להתרת קשרים מסדרת כיף פיות לילדים.

אין ספק שדמות של פיה על הקרם והתרסיס עושה את העבודה וכבר קל יותר לשכנע למרוח על השיער לפני הסירוק, וכולם מרוצים גם הילדות וגם ההורים.
כיף מציעה סדרת מוצרי טיפוח לילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות פיות מהאגדות, הקרם והתרסיס נוסו על ילדה מתוקה בת ארבע והסירוק עבר בהצלחה בצורה קלה וללא קשרים, הקרם והתרסיס מכילים תמצית רוזמרין לשמירה על הגיינת השיער שזה לא פחות חשוב עם מכת הכינים בגנים ובבתי הספר.
בנוסף הסדרה מכילה פרו ויטמין B5 למראה בריא ובוהק,בעל ניחוח רענן הנשאר לאורך זמן,וללא צורך בשטיפה.
מוצרים נוספים בסדרה:
שמפו / מרכך כיף פיות - לסירוק קל וללא קשרים, שמפו בעל נוסחה ייחודית ועדינה שאינה גורמת לצריבה בעיניים, מכיל תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, מכיל פרו ויטמין B5 להענקת מראה בריא בוהק, בניחוח חדש ומרענן.
אל סבון כיף פיות - בלעדי! עם נצנצים הנשטפים במים, מועשרים בויטמין E ובתמצית פרחי קמומיל / אלוורה, המסייעים בהגנה על העור, עשויים מחומרים עדינים המותאמים לחומציות הטבעית של העור, אינם מייבשים את העור, בניחוח חדש ומרענן.
פירוט המוצרים בסדרת הפיות של "כיף" :
שמפו  כיף פיות לילדים  , תכולה: 750 מ"ל
מרכך כיף פיות לילדים  , תכולה:750  מ"ל
אל סבון  כיף פיות לילדים  , תכולה: 750  מ"ל
קרם להתרת קשרים  כיף פיות לילדים  , תכולה: 350  מ"ל
תרסיס להתרת קשרים  כיף פיות לילדים, תכולה: 350  מ"ל
מוצרי כיף  לא נוסו על בעלי חיים.
ניתן להשיג במחיר השקה : 19.90_₪, לתכולת:  350_מ"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה