יום רביעי, 22 ביוני 2016

NOVELL COLLECTION קולקציית נרות ומעמדי נרות דקורטיביים לאווירה מפנקת במיוחד....

נרות בבית זוהי החולשה שלי, אני מאוד אוהבת לשים בכל חלל הבית נרות מעוצבים עם ריחות מיוחדים שפשוט משנים את האווירה ונותנים אנרגיה מרגיעה כאשר הם דולקים,כיף להסתכל על נר דולק זה מייצר נינוחות,רומנטיקה,שלווה ועוד.

ביום יום אני עובדת בחדר העבודה שלי שחשוב לי שיהיה מעוצב ויפה ונרות זה חלק מהאוירה הכללית ומהעיצוב,אני מקפידה להדליק נרות על בסיס קבוע כדי שהאנרגיה תהיה טובה נעימה וחמימה, והנר החדש הוסיף בהחלט למשרדי.

כל חדרי הבית אצלנו מקבלים טאץ עיצובי אבל הנרות מהווים תוספת מהותית בעיצוב, וכשקיבלתי לסקירה את הנר המעוצב מקולקציית הנרות ומעמדי הנרות של  NOVELL COLLECTION  ממש שמחתי מהמתנה הקסומה, שתמיד אני שמחה לקבל גם כמתנת יום הולדת,גם מפינוק מבן זוגי וגם כמתנה לעצמי שאני רוכשת מעת לעת.

קולקציית הנרות מגיעים לחוד או בסטים,הריח והארומה משגעים ותורמים לניחוח נפלא בכל חלל הבית,אני הדלקתי את הנר בחדר העבודה שלי ונהניתי מריח ארומתי עשיר,הנרות מגיעים בגדלים ובצבעים שונים,ולרובם מעמד נר דקורטיבי בפני עצמו,שמתאים לנר נוסף ברגע שהנר נגמר.


טיפ קטן ממני, כשרוצים למכור או להשכיר דירה נרות דולקים נותנים אנרגיה טובה בבית שתשפיע על הקונים או השוכרים.

מחירי הנרות בקולקציה של  NOVELL COLLECTION נעים בין 30-200 ש"ח.

ניתן להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.
קצת מידע על המותג נובל קולקשיין:
הינו מותג הבית של חברת "פלדינוקס", הכוללת מגוון רחב של כלי בית והגשה בעיצוב ייחודי ובאיכות מעולה. המותג נותן מענה לאוהבי עיצוב ויוקרה, במחירים השווים לכל נפש



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה