יום חמישי, 2 ביוני 2016

Plantur 21 לנשים צעירות – לטיפול בשיער דליל נוטרי- קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום

ישנן נשים צעירות שסובלות משיער דליל כתוצאה ממתח,דיאטה,תזונה לקוייה,וגם לאחר לידה ומאוד חשוב להשתמש בשמפו איכותי שיעזור במקרה של דלילות בשיער.
שיער ראשנו הוא עטרת ראשנו ומאוד חשוב לשמור עליו, ברגע שיש דלילות בשיער זה מצב שעלול להוביל למראה פחות יפה של השיער ולנשים בייחוד יש לזה השפעה מירבית מבחינת ההרגשה הכללית,לא נעים להיות עם שיער דליל.
אני זוכרת שלאחר לידות סבלתי מנשירה רצינית, השיער פשוט נשר על בסיס יומיומי ולאחת כמוני שהייתה כל חייה עם שיער שופע ובריא זה ממש הפריע ופגם באיכות החיים שלי, והגעתי לחשש שאני עלולה להשאר עם שיער דליל, למזלי הנשירה המסיבית נפסקה, אך לדעתי עדיף להשתמש בשמפו מיוחד שיעזור במקרה של נשירה.
קיבלתי להתנסות את השמפו Plantur 21 לטיפול בשיער דליל נוטרי קפאין שמתאים לשיער צבוע או פגום.

השמפו מתאים מאוד לנשים שסובלות משיער דליל, השתמשתי בו ולאחר השימוש השיער קורן ומבריק,אני סובלת לאחרונה מנשירה כתוצאה מצביעת שיער ממושכת אני אמשיך לחפוף עם נוטרי קפאין שמפו כדי לשמור על השיער.
שיער חלש ודליל עשוי להופיע בנשים צעירות, כבר משנות העשרים לחיים. הגורמים עשויים להיות: מתח, דיאטה, ירידה חדה במשקל או תזונה לקויה. גורמים נוספים עשויים להיות מחסור בחומרי הזה, כדוגמת ויטמינים ומינרלים או לאחר לידה. כל אלה עשויים להשפיע על חוזק סיב השערה ולהוביל לשיער חלש ודליל.
במחקרים מדעיים הוכח כי הקפאין משפיע על הקרקפת ועל סיב השערה ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול במקרים של שיער דליל.
יחידת המחקר של חברת ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את קומפלקס הנוטרי -קפאין שבסדרת מוצרי Plantur 21 לנשים צעירות – שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבי הזנה כדוגמת ביוטין, מגנזיום, אבץ וסידן התומכים ומזינים את השיער והקרקפת. בפעילותם המשולבת עם הקפאין, הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד ובכך מסייעים בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.
סדרת Plantur 21 – להגנה על השיער ולטיפול בשיער דליל
כיצד את יכולה להגן על השיער ולטפל בשיער דליל?
ע"י חפיפת השיער מדי יום ובאופן קבוע ב- Plantur 21- נוטרי קפאין שמפו. השמפו מכיל נוטרי-קפאין קומפלקס המספק לשיער ולקרקפת הזנה עמוקה ואנרגיה חיונית.
מה הם מיקרו-נוטריאנטים ?
מיקרו – נוטריאנטים הם ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט. בפעילותם המשולבת עם הקפאין הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד, מסייעים בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.
האם שתיית קפה יכולה לסייע בטיפול בשיער דליל?
כיוון ששתיית קפה עוברת דרך מערכת העיכול, רק כמות קטנה מאוד של קפאין יכולה להגיע לסיב השערה ולקרקפת. אפילו שתיית 50 כוסות קפה ביום אינה מספיקה למטרה זו.

Plantur 21 – נוטרי קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום  
Plantur 21- Nutri- Caffeine Shampoo for coloured and stressed hair 
להגנה על השיער ולטיפול בשיער דליל
תיאור המוצר: נשים צעירות נתונות לעומס רב: מתח, תזונה לקויה, עבודה. כל אלה עשויים להשפיע על חוזק סיב השערה ולהוביל לשיער חלש ודליל. גורמים נוספים עשויים להיות מחסור בחומרי הזנה כדוגמת ויטמינים ומינרלים.  נוטרי-קפאין  שמפו מסדרת Plantur 21 מיועד לספק לשיער ולקרקפת הזנה עמוקה ואנרגיה חיונית ובכך להגן ולטפל בשיער דליל.
במחקרים מדעיים הוכח כי קפאין משפיע על הקרקפת ועל סיב השערה ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול במקרים של שיער דליל. תוספת של מרכיבי הזנה כדוגמת ביוטין, מגנזיום, אבץ וסידן, תומכים ומזינים את השיער והקרקפת. בפעילותם המשולבת עם הקפאין, הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד ובכך מחזקים את סיב השערה ומסייעים בהגנה על השיער ובטיפול במקרים של שיער דליל.
הוראות שימוש: להקציף מעט שמפו על שיער רטוב, להשאיר במשך 2 דקות ולשטוף היטב. יש להשתמש בשמפו מדי יום ולתקופה ממושכת.
מחיר: 64.90 ₪, לתכולת: 250 מ"ל  
ניתן להשיג ברשת סופר פארם, רשת ניו פארם ובתי מרקחת פרטיים
מוצר נוסף בסדרה: Plantur 21 – נוטרי קפאין אליקסיר
אודות ד"ר וולף – גרמניה
חברת ד"ר וולף נוסדה בשנת 1905 בגרמניה. מיום היווסדה התמקדה החברה בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח לעור ולשיער. המוצר הראשון לטיפול בשיער דליל בגברים הושק בגרמניה כבר בשנות ה- 30 ולימים התמקצעה החברה במוצרים ייעודיים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים תחת המותגים אלפסין ופלנטור. כיום מנוהלת החברה ע"י דור רביעי למשפחת וולף הוותיקה, עם מחזור מכירות שנתי של מעל 240 מיליון יורו בשנת 2014 ונציגויות חובקות עולם. חברת ד"ר וולף פועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות רבות ומכוני מחקר רבים ברחבי אירופה. מותגי אלפסין לגברים ופלנטור 39 לנשים הם הנמכרים ביותר בגרמניה בקטגוריית המוצרים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים בהתאמה (נילסן 2015, Mass market, גרמניה). עד חודש אפריל 2015, מכר היצרן למעלה 100 מיליון בקבוקי שמפו קפאין לכל רחבי העולם.

תגובה 1: