יום חמישי, 14 ביולי 2016

חדש מסוד - 4 כדוריות הנקיון בניחוחות טרופיים....

אני מאוד מאוד אוהבת את הסדרה  של סוד לניקוי השירותים שנקראת 4 הכדוריות, פורמולה בעיצוב ייחודי , 4 פעולות נקיון ב-4 כדוריות בכל הדחה בשירותים,קצץ ניקוי,הסרת אבנית,הגנה מפני לכלוך וניחוח מרענן.

למוצר המעולה הזה נוספו שני ניחוחות טרופיים חדשים ומרעננים,אשר מעניקים תחושה של חופשת קיץ חלומית גם מבלי לצאת מהבית, ניחוח פירות טרופיים וניחוח היביסקוס, ריח ממש טוב בשילוב מוצר מעולה מה צריך יותר.

סוד 4 כדוריות מספק 4 פעולות ניקיון ובנוסף מחטה וצובע את המים לרעננות גם בין ההדחות,סדרת המוצרים ייחודית בקטגוריית ניקיון השירותים הוכתרה כפסגת החדשנות, הסדרה הגיעה לישראל ב-2014 לאחר שכבשה את השווקים ברחבי העולם, וזוכה מזו השנה השנייה בפרס "מוצר השנה".
סדרת 4 כדוריות הניקיון: סבון אסלה נתלה המורכב מארבע כדוריות סבון כאשר כל כדורית מכילה חומרים פעילי שטח ורכיבי עזר המבצעים פעולות אקטיביות בניקוי האסלה בכל הדחה במקביל:
קצף ניקוי - קצף ניקוי המתפזר בעת מגע המים עם הכדורית ומנקה באופן אקטיבי.
הסרת אבנית- חומרים להסרת אבנית הנכנסים לפעולה ומסירים אבנית מהאסלה באופן אקטיבי.
הגנה מפני לכלוך – בעת ההדחה, החומרים נכנסים לפעולה ויוצרים שכבת הגנה ומונעים הצטברות לכלוך בין הדחות.
ניחוח מרענן – שחרור אקטיבי של חומרי ניחוח מרעננים בכל הדחה
אודות הנקל סוד
חברת הנקל סוד בע"מ מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד בע"מ נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה