יום חמישי, 14 ביולי 2016

מותג הפרימיום הבינלאומי ABC הגיע לישראל, ומתחרה בקטגוריית מוצרי הניקיון והצריכה לבית עם מוצרים חדשים

מותג הפרימיום הבינלאומי  ABC הגיע לישראל עם שלל מוצרי נקיון לבית מאוד איכותיים שבהחלט כדאי לנסות, אני מאוד התרשמתי מכמה מוצרים שהגיעו אליי לסקירה והמכנה המשותף שלהם שהם מאוד איכותיים וגם במחיר הוגן.
חברת Com (קומ תיאום בינלאומי) הישראלית משיקה בימים אלה את מותג הדגל שלה – ABC, המותג הבינלאומי המוביל בעולם בשוק מוצרי הניקיון והצריכה לבית, המגיע לראשונה לישראל, המותג ABC משתייך לקטגוריית מוצרי הפרימיום, עם הבטחה לאיכות הגבוהה ביותר, לצד המחירים האטרקטיביים ביותר.
המותג מיוצר בטורקיה והיום הוא מותג בינלאומי המשווק ביותר מ- 40 מדינות בעולם, בהשקה שקטה, המותג משווק בישראל כבר במאות נקודות מכירה בפריסה ארצית.
המוצרים שהתנסתי בהם,
נוזל רצפות ABC:

סדרת נוזלי הרצפות של המותג המובילABC  מציעה נוזל איכותי לניקוי רצפות בבישום חזק ובמגוון ניחוחות: אוקיינוס, מאסק, אורנים ולבנדר,לאחר השטיפה נשאר ריח מרענן על הרצפה הנוזל מאוד יעיל בנקיון והרצפה הבריקה לאחר הניקוי.
ניתן להשיג בבקבוקים של 900 מ"ל ובקבוקים של 2.5 ליטר.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-900 מ"ל / 14.90 ₪ ל-2.5 ליטר.  
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.
 נוזל כלים ABC:

סדרת נוזלי הכלים של המותג המובילABC  כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן, התנסתי בנוזל הכלים בהחלט איכותי,הברקתי באמצעותו סירים עם לכלוך קשה וזה ירד בקלות,בנוסף יש ניחוח מעולה לנוזל הכלים,ממש אהבתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-750 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.
מוצרים אלה מתווספים לשני מוצרים נוספים שהחברה החלה לשווק, שכבר קצרו הצלחה על המדפים בישראל – נוזל ומרכך כביסה במגוון ניחוחות.

התנסתי גם בנוזל ומרכך כביסה בהחלט תוצאות טובות, לאחר שימוש במרכך נשאר ריח מעולה על הבגדים,וגם נוזל הכביסה מאוד נוח לשימוש ומותיר את הכביסה ללא כתמים.
 אודות ABC:
 עם פריסה ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי ABC הוא אחד ממותגי הפרימיום החזקים ביותר בשוק מוצרי הניקוי והצריכה לבית. המותג הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב העולמית, כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות,ABC  הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי, והפך לשחקן מרכזי במאות מיליוני בתים ברחבי העולם. המותג ABC מיוצר בטורקיה תחת הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, ובנוסף מייצר מגוון רב של מוצרים במיתוג פרטי: ניקוי רצפות, מרכך כביסה, נוזל כביסה, סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. חזון החברה עומד על המוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה