יום רביעי, 20 ביולי 2016

זמן קריאה - הספר העולם לא יכול להתקיים בלעדיך מאת משה שרון

מי שמכיר אותי טוב יודע שאני מאוד אוהבת ספרי מודעות והעצמה,הספרייה אצלי בבית מלאה בספרים מהסוג הזה, כי אני מאמינה שתמיד אפשר ללמוד וליישם, כל החיים שלנו זה לימוד אחד גדול.
הספר המיוחד והמעצים "העולם לא יכול להתקיים בלעדייך" מאת משה שרון, מאוד נגע לליבי ובעצם המחיש לי בעזרת הכתיבה המיוחדת והחוכמה הרבה של משה שרון, כמה כל אדם יכול להשפיע בעולם? ואיזה אוצרות קיבלנו כשנולדנו? ובעצם כולנו פה כדי להשאיר את חותמנו בעולם הזה,לכל אדם יש כשרון שמיוחד רק לו ועליו להביא את זה לידי ביטוי ולא להשאיר את הכשרון רדום,כי בסופו של דבר ברגע שהוא פועל לפי כשרונו וממש את ייעודו הוא מרגיש תחושת משמעות אמיתית,אושר פנימי מציף את ליבו.

התחברתי מאוד למה שכתוב בספר הרי אני חיה את זה שנים גם אני הבנתי לפני 15 שנים שעליי להגשים את ייעודי ולהביא משמעות לחיי ואכן לשמחתי אני עוסקת במה שאני הכי אוהבת,ועוזרת לאנשים,לכן אני יכולה להגיד לכם בוודאות שלכל אדם יש שליחות בעולם הזה ועם אומץ אפשר להשיג ולשנות את חיינו.
הספר הקסום "העולם לא יכול להתקיים בלעדייך", הוא מדריך למציאת הייעוד השליחות של כל אדם בעולם,הוא מוביל למסע אל תוך עצמך בין תובנות מעולם הפילוסופיה היהודית וכלים מעולם האימון,אני חושבת שהספר הוא מתנה עוצמתית לכל אדם שרוצה לעשות שינוי בחייו ולא יודע מאיפה להתחיל,הספר מחזק ונותן כלים מעשיים ליישום.
עיון בספר מגלה שהמחבר לא רק מצטט מפיהם של חז"ל, וגדולי המחשבה היהודית, ומביא הוכחות לטענתו שלכל אחד מאיתנו יש שליחות שאיתה הגיע לעולם, ושהעולם יחסר אותו אם לא ימלא את שליחותו, אלא גם מציע נוסחה בת חמישה מרכיבים איך למצוא את השליחות הזאת.
בניגוד לספרי אימון אחרים, העוסקים בהשגת מטרות, סיפוק וקידום אישי, ספר זה עוסק בשאלה כיצד תוכל להועיל לזולת ולכלל, אתה חשוב, אבל לא רק, אתה חלק מפסיפס.
"העולם לא יכול להתקיים בלעדיך" מעניק לך את אחת המתנות החשובות ביותר שאדם יכול לבקש – איך לחיות בתחושה שאתה משמעותי.
הספר, המשלב ידע וכלים מתחום הפסיכולוגיה והקואוצ'ינג, עם יהדות, קבלה וחסידות, הוא מדריך מעשי קצר-יריעה וקל לקריאה. בסופו של כל פרק יש סיכום עם דף עבודה שיעזור לקורא ליישם את הרעיון בחייו.
בנוסף לעשרות הדוגמאות ולסיפורי המתאמנים השזורים בספר, מביא המחבר שלושה ראיונות מעוררי השראה עם סימונה השדכנית, אסתר לחמן מ"ערוגות" ועודד, מדריך טאי צ'י, המשתפים את הקורא בתהליך מציאת השליחות שלהם.
בין השאלות שהספר נותן להן מענה:
- מדוע אנשים רבים כל כך מפחדים ללכת עד הסוף עם החלומות שלהם?
- מדוע המילים "שליחות" ו"ייעוד" מלחיצות ומפחידות אותנו?
- איך אדם יודע מהי השליחות שלו בעולם? האם יש נוסחה לכך?
- הכשרון כמדד לשליחות – מה עושים אנשים שמוכשרים בתחומים רבים? כיצד
  הם יודעים מה הדבר המדוייק והנכון עבורם?
לספר מצורפת הקדמה מאת ערן שטרן, מנטור עסקי, מחבר רב המכר "להגשים – מימוש אישי וכלכלי בעולם מלא אפשרויות", מרצה מבוקש ומומחה ליצירת שינויים גדולים ופריצות דרך בחייהם של אנשים.
על המחבר משה שרון:
מרצה לקבלה ומאמן אישי וזוגי, הוציא לאור רומן ביכורים שכתב "אייכה" בשנת 2013 בהוצאת רימונים, ואת ספר הציטוטים "יום ליום" שליקט,שיצא לאור בשנת 2015, זהו ספרו השלישי.
משה שרון (38) מרצה לקבלה ומאמן אישי וזוגי, עובד כמרצה עצמאי באוניברסיטאות, מכללות, גופים פרטיים ועסקיים, קתדראות להעשרת הקהל הרחב ועוד.
ייחודו והתמחותו הם שילוב וחיבור בין עולם הקואוצ'ינג והפסיכולוגיה, לבין יהדות, חסידות וקבלה.
בעל אתר אינטרנטי ללימוד קבלה, אליו נכנסים למעלה מ-10,000 איש בחודש, מכל העולם. באתר אלפי מאמרים ומאות שיעורים להאזנה בחינם.
בין תלמידיו לא מעט מפורסמים: רמי קליינשטיין, נתי רביץ, עדן הראל ועודד מנשה, צופית גרנט, גאלה קוגן ורותם זיסמן-כהן.
הספר: "העולם לא יכול להתקיים בלעדיך", מאת:משה שרון.
הוצאה לאור - ספר טוב.
182 עמודים,78 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה