יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

חדש! Age Renewal Complex פורמולה ייחודית לחידוש העור לשימוש במהלך היום, מבית מוניקה פכטר...

אני מתקרבת לגיל 50 בצעדי ענק וממש חשוב לי לשמור על עור הפנים שלי צעיר וחיוני,לדעתי עור הפנים ברגע שהוא מטופל על בסיס יומיומי הוא מקרין פנים זוהרות ומטופחות.
אז במיוחד בשבילי קיבלתי להתנסות את המוצר החדש והייחודי Age Renewal Complex מבית מוניקה פכטר שמתמחה בקוסמטיקה רפואית, זהו מוצר חדש שפותח כפורמולה ייחודית לחידוש העור המיועדת לכל סוגי העור הבוגר לטיפול וטיפוח במהלך היום.
הייחודיות של הקרם המצויין הזה שהוא בשילוב של חומצות עם רכיבים צמחיים פעילים,המשולבים יחד בפורמולה אפקטיבית,המאפשרת שימוש בתכשיר האנטי איג'ינג גם בשעות היום.
Age Renewal Complex  הינו מוצר חדש וייחודי, בסדרת Timeless Skin DNA Concept-  קונספט אבחון וטיפול אנטי איג'ינג, המאפשר התאמה אישית של הטיפול לפי צורכי הלקוח/ה.
בין רכיביו האקזוטיים של Age Renewal Complex  ניתן למצוא תמצית אגוז צמח ה"קולה" שמקורו ביערות הגשם הטרופיים של מערב אפריקה, העשיר בקופאין ורכיבים ממריצים, ממנו היה מקובל בעבר להכין את אותו משקה אהוב ומוכר "הקוקה קולה". תמצית הקולה ידועה בקוסמטיקה כרכיב טבעי, פעי,ל המסייע בשיקום רקמות, איחוי דלקות וסיוע לעור לאחר אקנה. תמצית צמח היסמין מוכרת כבעלת סגולות שיקום העור וצמח הארניקה מסייע בהפחתת נפיחות ומשפר את מחזור הדם.
הוראות שימוש: יש לשטוף היטב את הפנים בעזרת סבון פנים. כל בוקר יש למרוח ולהספיג על עור הפנים. חובה להשתמש בבוקר במסנן קרינה 30SPF ומעלה בעת השימוש בקרם ולהימנע מחשיפה ישירה וממושכת לקרינת השמש.
ההתרשמות שלי מהקרם נמרח בקלות על עור הפנים המרקם נהדר, לאחר שמרחתי העור נראה גמיש יותר וקורן יותר,אני אנסה לתקופה של חודש  ואני מאוד שמחה שהקרם מיועד לעור בוגר ולשימוש גם ביוםולא רק בלילה, שזה חידוש מבחינתי.
Age Renewal Complex  אינו מכיל Formalin , Formaldehyde, Parabens, Phthalates, Petro-chemicals, , GMO, Triclosan ולא נוסה על בעלי חיים - ברישיון משרד הבריאות.  
Age Renewal Complex  מוצע במחיר של 420 ₪ ל 50 מ"ל. להשיג במרכז לאסתטיקה רפואית מוניקה פכטר (רח' לוי אשכול 2  רעננה. ניתן להזמין שליח עד הבית ) או ברכישה ישירה באתר החברה - www.monicapachter-shop.com     לפרטים: 09-7450172,  052-8028136.
קרדיט צילום:צביקה גודשטיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה