יום שישי, 19 באוגוסט 2016

AHAVA מעבדות ים המלח מציגה ליום האהבה ולכל השנה את סדרת צבר ומורינגה לפינוק מושלם....

כולנו נהנים לחגוג את ט"ו באב, אך אהבה צריך לחגוג כל השנה , בראש ובראשונה אהבה לעצמנו וגם אהבה לבני הזוג,למשפחה,אני באופן אישי בחרתי לעצמי חיים של פינוק ואהבה ואני משתדלת לעשות את זה על בסיס יומיומי.
אחד מהפינוקים האהובים עליי זה קרמים של חברת AHAVA מעבדות ים המלח, בכל מיני ריחות ,אני מאוד נהנית מהמוצרים של  AHAVA וחושבת שהם מאוד איכותיים ומפנקים, ובמיוחד ליום האהבה קיבלתי מתנה את סדרת צבר ומורגינה המפנקת לפינוק מושלם לרגל יום האהבה.
הסדרה החדשה הירוקה שנקראת צבר ומורינגה מצטרפת לקולקצייה הצבעונית של AHAVA הכוללת את הסדרה הוורודה קקטוס ופלפל ורוד,את הסדרה הכתומה מנדרינה וארז,את הסדרה הכחולה SEA KISSED .

הניחוח החדש מתווסף גם הוא לקולקציית מוצרי הגוף הקלאסיים, האהובים והנמכרים ביותר של AHAVA בארץ ובעולם!
מוצרי הגוף בניחוח צבר ומורינגה מאופיינים בריח אקזוטי ומרומם נפש בהשראה של צמחי המדבר האופייניים לסביבת ים המלח: פרי הקקטוס העסיסי וצמח המורינגה העדין משרים אווירת רוגע מנחמת הדוחקת הצידה מתחים ודכדוך ומציפה בשורה מחזקת של רעננות והתחדשות.
הסדרה החדשה ממש מפנקת, התרסיס שמן גוף מצויין ניסיתי הניחוח מיוחד,שומר על עור הגוף,במיוחד בחודשי הקיץ והחורף מגן מפני יובש, והכי חשוב מיוצר מחומרים איכותיים ביותר, בהחלט מוצר נהדר,קרם ידיים מוצר חובה אצלי,בתיק בשידה ליד המיטה,במשרד בכל פינה וקרם הידיים של צבר ומורינגה מעבר לניחוח הקסום,מרחתי והידיים נשארו עם לחות לאורך כל היום,ולי יש נטייה להתייבשות הידיים.
ניסיתי גם את קרם הגוף של הסדרה הירוקה החדשה ,קליל למריחה מרקם מצויין נספג לאורך כל היום הניחוח רענן וכיפי,אני קבוע מורחת קרם גוף כל יום אחרי המקלחת מאוד חשוב לתחזק את העור שלנו בכל גיל.
הסדרה לטעמי מצויינת אין ספק שאהבה ים המלח אוהבת לחדש עם מוצרים מעולים.

סדרת צבר ומורינגה כוללת:

שמן גוף יבש צבר ומורינגה:
תרסיס שמן גוף. מזין, מלחח, עוטף את העור ברכות משיית –על בסיס שמנים עדינים וקלילים, שמן זרעי החוחובה, שמן השומשום ושמן ויטמין E, המתמזגים בנינוחות בעור ומחזקים את החסם העורי כנגד בריחת לחות – דונליאלה העשירה בויטמינים חיוניים ונוגדי חמצון: בטא קרוטן, פרו ויטמין A, שמן אומגה 3.
קרם ידיים מינרלי צבר ומורינגה:
קרם עשיר במינרלים מים המלח (Osmoter) ותמציות בוטניות  להגנה על הידיים מפני נזקי  אקלים, מים ועבודות תחזוקה של בית. מרכך מעדן ומחליק את עור הידיים שומר עליהן מפני התייבשות ומשיב להן רכות ונוחות.
תחליב גוף מינרלי צבר ומורינגה- תחליב גוף עדין במרקם תחליבי וקל, מועשר ב Osmoter™ ותמציות צמחים מזינים, לריכוך החלקה ושמירה על העור מפני מצבי יובש. מעלה את רמת הלחות בעור ומעניק רכות ונוחות במהלך כל שעות היום, נספג בקלילות ובמהירות ולכן אידיאלי לשימוש במהלך היום ובחודשי הקיץ.
מחיר לצרכן:
שמן גוף יבש צבר ומורינגה 100 מ"ל 129 ש"ח.
קרם ידיים מינרלי צבר ומורינגה 100 מ"ל 66 ש"ח.
תחליב גוף מינרלי צבר ומורינגה 250 מ"ל 115 ש"ח.
ניתן להשיג: רשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות
למידע נוסף, בקרו באתר: http://ww.ahava.co.il , והצטרפו לדף הפייסבוק.
 AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח.
כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA  תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.

חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 27 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור.
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVA נמכרים במעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..

קרדיט צילום: מוטי פיישבין,רם נתן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה