יום שני, 1 באוגוסט 2016

להכין אלבום מרגש עם לופה....

היום שכל התמונות נשמרות רק בסמארטפונים עדיין מאוד חסר האלבומים של פעם,שמותירים זכרונות קסומים ביחוד כאשר מדפדפים בדפים כשהילדים גדולים,שאנו ההורים מתבגרים בעצם רק החוויות והזכרונות נשארים.
כדי שעדיין נוכל לשמור על נוסטלגיה ולהנות גם מהקדמה חברת לופה המתמחה באלבומים מציעה הצעה נהדרת,ליצור אלבום תמונות דרך הסמארטפון,פשוט וקל, מצלמים בטיול,אירוע,יום הולדת כל מה שעולה על הפרק,נכנסים ללופה דרך הפלאפון ופשוט מכינים אלבום בקלי קלות מהתמונות,משלימים את ההזמנה ומקבלים הביתה אלבום תמונות מקסים.

איך זה עובד?
עכשיו חדש בלופה, אפליקציה לטלפון ההופכת את התמונות שבטלפון לספר אמיתי מודפס בכמה דקות. האפליקציה ידידותית מאוד למשתמש ומתאימה למכשירי אנדרואיד ואייפון. וזה אומר שכל התמונות שצילמתם בטלפון בחו"ל, בטיולים, בכל אירוע, הופכות לספר תמונות מקסים ומלא חוויות. לתמונות בספר אפשר להוסיף טקסטים שיספרו את הסיפור שלכם ומבחר של 14 עיצובים שונים שניתן לבחור מתוכם לספר. האפליקציה יכולה גם להתחבר google photos . ספר תמונות מהאפליקציה יכול להכיל עד 864תמונות  144 עמודים, מצרפת  קישור לעמוד הורדת האפליקציה,מאוד קל להשתמש בה,https://www.lupa.co.il/LandingPage/LupaApp
התנסתי באפליקציה והזמנתי ספר הולנדי מקסים,השתמשתי בתמונות של חופשה באילת של המשפחה המורחבת,ובאמת האפליקציה מאוד ידידותית וקלה לשימוש, התמונות מסודרות באלבום לפי התאריכים שהן צולמו,ונשאר אלבום מקסים,מזכרת למשפחה מאירוע מדהים.
וזה האלבום שהגיע,



מה זה הספר ההולנדי?
מדובר בספר פרימיום המודפס על נייר צילום אמיתי, עם פתיחה שטוחה של 180 מעלות. הספר מודפס במכונת הדפוס ה LayFlat מבית hp אינדיגו. ייחודו של הספר הוא ביכולת להדפיס על כפולת נייר רציפה, מה שאומר שכל תמונה מקבלת נראות וחדות מלאה שלה ללא חיתוך באמצע, ספר שטוח באיכות הדפסה מעולה.
כדי שיצא צילום מוצלח למדתי במפגש בלופה כמה טיפים מאוד חשובים מהצלם ירון בן חורין:
לפני כל צילום לחצו על המסך היכן שנמצא נושא הצילום כדי לקבל תמונה חדה,היו יציבים מאוד וצלמו בתנאי האור הטובים ביותר,אחרת התמונה תצא מטושטשת,צלמו כמה תמונות של אותו נושא מזוויות שונות ובהעמדה שונה,צלמו הרבה תמונות,נסו לצלם בתנאי אור שווים כשהשמש או האור לא מול המצלמה.
הוזמנתי גם למפעל ובית הדפוס של חברת לופה כדי להכיר מקרוב איך המכונות עובדות ואת שיטת ההדפסה של התמונות,עולם שלם וקסום של אלבומים עם איכות שאינה מתפשרת,מצרפת לכם גם את האתר של לופה להתרשמות,






https://www.lupa.co.il/
תודה רבה ללופה על השארת זכרונות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה