יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

זמן קריאה: הספר "הסמרטוט שהפך לגבר" מאת נפתלי פרום....

אני מאוד אוהבת לקרוא את ספריו של נפתלי פרום בתחום הקבלה, בשפה מאוד מחברת הוא מביא את הקורא לסקרנות ולרצון ללמוד ולהבין, והספר "הסמרטוט שהפך לגבר" מלמד אותנו בראי קבלי על הגבר ועל האישה.

ספר מדהים שכל זוג חייב שיהיה לו בבית ככה אולי יכולים להמנע הרבה ויכוחים ואי הבנות,בספר לומדים שלא כל גבר הוא אכן גבר, ולא כל אישה היא אכן אישה,ע"פ הקבלה יש לגבר ולאישה משמעות שונה ותפקידים מיוחדים.
בחיים הזוגיים כל אחד מאיתנו נתקל בקשיים בעיקר מתוך אגו ורצון להחזיר לצד השני, אני מוצאת את עצמי פעמים רבות במחשבות איך להבין יותר את בן זוגי, ולעיתים המשימה אינה קלה,לאחר קריאה בספר המופלא הזה התחלתי להבין דברים מסויימים,ולהבין את הכח הרב שלי לפי תורת הקבלה.
הספר גם הינו ספר חובה לגברים שנשים מזלזלות בהם ואינם מעריכות אותם,ע"י קריאת הספר נוצר איזה שהוא קסם,הבנה משמעותית שהחכמה של האישה יכולה לשנות את פני הדברים,וההבנה של הגבר שהאישה היא בעצם מראה שלו עוזרת לתהליך השינוי.
ציטוט מהספר:
"הגבר הוא המוביל,האישה היא פנים הבית,וליתר דיוק האישה היא הבית, כפי שנאמר "חכמת נשים בנתה ביתה", כשהאישה רואה שיש לה גבר בשליטה עצמית גבוהה,שהיא לא חפץ עבורו,שיש לו ביטוי רגשי מעולה,תקשורת טובה,אז היא מסכימה ללא שום מאמץ מצידו,להרכין ראש ולומר " איזה בעל מדהים יש לי,כדאי לי שאני אלמד ממנו ואשתפר".
כדי להיות גבר - לפי הקבלה - הוא חייב להיות בעל נתינה לאישה שלו ולעולם, ויחד עם זאת בעל אי רצון לקבל ואי הזדקקות לקבל משהו מאשתו.
כדי להיות אישה - לפי הקבלה - היא חייבת להיות בעלת הכלה והתמסרות לגבר שלה.
גבר כזה ואישה כזו  נקראים בקבלה "האדם השלם". לרוב הדרישה הקבלית היא מהגבר ולא מהאישה … ספר זה לא נכתב ביסודו עבור נשים אלא עבור גברים (וזו הסיבה שכל אישה תשמח לקרוא בו וללמוד את נקודות התורפה של הגבר, או הסמרטוט, האישי שלה).
לכן המהות הגברית נידונה בספר זה כקו מוליך, והמהות הנשית מצטרפת אליה .״
בין הנושאים שהספר עוסק בהם: הגדרה של ג'נטלמן; מדוע נשים מסויימות מעדיפות גבר סמרטוט; מתי החל הבלגן בין גברים לנשים; איך התרבות שלנו סיממה את הגברים; איך לא לתת לאישה לסנג'ר אותך; מדוע הפכו הגברים להיות סמרטוטים; גבר אמיתי יודע שאישה היא "עול"; פתרונות של גבר אמיתי לבעיות בזוגיות, ועוד.
נפתלי פרום, מחברם של רבי המכר ״ספר השמות המלא לפי הקבלה״, ״חידת הנומרולוגיה הקבלית״, וספרים רבים נוספים, הוא יועץ בתחומי זוגיות ומימוש הפוטנציאל האישי, ומרצה מבוקש מזה כעשרים שנה, ספרו החדש מגלה פן נוסף של הקבלה, מציג את נפתלי לאור הזרקורים בכתיבה אישית, חושפנית וישירה, שלא תשאיר את הקוראים והקוראות אדישים לכתוב.
הספר: "הסמרטוט שהפך לגבר", חיים לפי הקבלה להבנת ועיצוב האישיות הגברית.
מאת: נפתלי פרום.
אסטרולוג הוצאה לאור, 206 עמודים,68 ש"ח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה