יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

זמן קריאה - הספר "מציירת בסרט" מאת אירה ריסנזון - נחמני.....

בימים אלו כולנו צופים בהתרגשות באולימפידה בתקווה למדליות וגאווה ישראלית, תחום הספורט מביא איתו לעיתים גם קשיים,עבודה קשה ומאומצת של שנים ורגע אחד שבו על הספורטאי להוכיח את כל עמל השנים.
אירה ריסנזון נחמני הייתה כוכבת בינלאומית בתחום ההתעמלות האומנותית,אחד מהתחומים הקשים והמאמצים ביותר מבחינה גופנית ונפשית, בספר "מציירת בסרט" מספרת אירה על החיים כמתעמלת אולימפית גם מאחורי הזרקורים,איך מסלול אימונים מפרך ביותר הביא אותה להצלחה עולמית,ומהם הקשיים שעברה בדרך.

באולימפיאדת בייג'ינג הפכה אירה ריסנזון לישראלית הראשונה שעלתה לגמר קרב רב אישי בהתעמלות אומנותית.
באוגוסט 2009 זכתה ריסנזון במדליית כסף בתרגיל עם סרט בתחרות שנערכה בקייב במסגרת סבב הגביע העולמי.
אירה ריסנזון נחמני נחשבת לכוכבת המיתולוגית של הענף הישראלי ובספר ביכוריה היא מספרת על החיים כמתעמלת אולימפית גם מאחורי אורות הזרקורים: מסלול האימונים המפרך, הצוות המקצועי שהיה סביבה, הסודות הקטנים והגדולים שמאחורי הקלעים בתחרויות הספורט הגדולות בעולם והאהבה ששכנעה אותה לעזוב את הכל ולקטוע את הקריירה בגיל 22 בלבד.
בספרה המרגש היא חושפת את האסטרטגיות, הלחצים, המתחים והחלומות אשר עוטפים את מגרש ההתעמלות האמנותית ולוקחת אותנו אל התחרויות הקריטיות והרגעים הבלתי נשכחים שעל במת התחרויות,הספר מאוד מרגש ואפשר ללמוד ממנו על כח רצון,התמדה, והתמודדות עם קשיים.
אירה ריסנזון החלה ללמוד התעמלות אמנותית בגיל 5 בלבד בהונגריה. בגיל 9 עלתה לישראל והמשיכה באימוניה במסגרת מועדון עירוני חולון. בשנת 2007 זכתה במקום השביעי באליפות אירופה, בפטרס ובמקום השביעי באליפות העולם, בבאקו. באולימפיאדת בייג'ינג הפכה לישראלית הראשונה שעלתה לגמר קרב רב אישי בהתעמלות אומנותית. באוגוסט 2009 זכתה ריסנזון במדליית כסף בתרגיל עם סרט במסגרת סבב הגביע העולמי בקייב. בכך הפכה ריסנזון לספורטאית הישראלית הראשונה שזוכה במדליה בתחרות הגביע העולמי בהתעמלות אומנותית.  כיום אירה נשואה לאיש העסקים דייב נחמני ואם לשתי בנות, זהו ספרה הראשון.
הספר: "מציירת בסרט", מאת:אירה ריסנזון - נחמני.
הוצאת מדיה 10
181 עמודים, 79 ש"ח.
הספר הוצא לאור במדיה 10 \\ הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים בתחומם, דוגמת אנשי שיווק, אנשי שוק ההון, מומחים בשיטות מיוחדות ועוד, רואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ייחודה של מדיה 10 הוא ביכולת להתאים לכל גוף באשר הוא את המארז המתאים, את הספרים הנכונים לפי תפיסת עולמו, ועל ידי כך להפיץ את הספרים בהתאמה למידות הלקוח ולקלוע לטעם הקוראים. http://www.media-10.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה