יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות ללא חומרים משמרים

לשמחת ההורים חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות ללא חומרים משמרים, אותו טעם נפלא ועם שינוי לאורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, שזה באמת חידוש נפלא.
אני מאוד אוהבת לגוון בארוחות הצהריים, אך לעיתים מחוסר זמן,אילוצים, כיף גם להגיש נקניקיות עם לחמניות לילדים לארוחת צהריים,וברגע שיש שינוי בתחום הנקניקיות זה מאוד מדרבן לגוון ולהגיש לילדים גם נקניקיות, ובינינו זה גם הכי טעים לאכול עם חרדל מרוח טעם של פעם, הדברים הפשוטים הם הכי כייפים.
המוצרים בסדרת הנקניקיות החדשה: נקניקיות וינר 400 גרם, נקניקיות חריפות 400 גרם, נקניקיות לגריל 330 גרם, נקניקיות וינר 900 גרם ונקניקיות חריפות 900 גרם, ללא חומרים משמרים (למעט סלרי). המוצרים בסדרה ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט.
טעמתי את הנקניקיות וינר ללא חומר משמר, ובאמת לא הרגשתי הבדל בטעם, הנקניקיות מאוד טעימות.

"בעקבות ההתפתחויות שחלו בשוק בחודשים האחרונים ולאחר מאמץ פיתוחי גדול, אנו שמחים להציע ללקוחותינו סדרת נקניקיות חדשות המיוצרות ללא תוספת חומרים משמרים (למעט המצויים בסלרי)", אומר תמיר דגן  מנהל השווק של "מעדני יחיעם", לדבריו, הסדרה החדשה מתווספת לסדרת מוצרי יחיעם המיוצרים מ 100% חומרים טבעיים אשר כבר משווקת מזה מספר שנים.
"הסדרה החדשה עברה מבחני טעם חיצוניים והתוצאות מפתיעות לטובה ואין כל פגיעה בטעמן של הנקניקיות החדשות ביחס לנקניקיות הרגילות ששווקו ומשווקות כיום. ערכים בריאותיים נוספים שבנקניקיות החדשות: ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט".
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: נקניקיות 400 גר – 13.90 ₪ ;  נקניקיות 900 גר' 26.90 ₪.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה