יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

הספר "אפשר לשקול אחרת" מאת תמי גל מלכה...הוצאת מדיה 10...

הספר "אפשר לשקול אחרת" מאת תמי גל מלכה, בהחלט אינו ספר שיגרתי בתחום הדיאטה ואני באופן אישי למודת דיאטות כושלות ומאוד התחברתי לרעיון של הספר שהייחודיות שלו חיזוק המחשבה בתהליך הירידה במשקל.
אין ספק שמחשבה מאוד משפיעה על תהליך דיאטה ויש הרבה תובנות שקיבלתי שקראתי את הספר "אפשר לשקול אחרת", ואני אנסה להפנים את התובנות החדשות ולצעוד לעבר שינוי בהרגלי התזונה שלי, במיוחד עכשיו לקראת השנה החדשה אבל בעיקר למעני.
הספר "אפשר לשקול אחרת" הינו ספר חדשני לחיזוק המחשבה ולהכוונתה בתהליך הירידה במשקל. הוא אינו מכיל מתכונים ותפריטים והוא מיועד כולו ליצור את הסוויץ' הדרוש בראש כדי שהתהליך הזה סוף סוף יצליח ויחזיק מעמד לתמיד, מתוך הבנה שללא השינוי הזה במחשבה לא ניתן להצליח ולשמר את התוצאה לאורך זמן.

כ95% מהדיאטות נכשלות וזאת בשל העובדה שהאנשים שמבצעים אותם לא נערכים נכון מבחינה מחשבתית והתנהגותית, אלא רק מנסים לאמץ תפריט ופעילות גופנית חיצוניים.
צריך לזכור שה-5% שכן מצליחים לרזות ולשמור על המשקל פועלים אחרת מכל השאר וכדאי ללמוד מהם את הסוד שמשאיר אותם בצד הטוב של הסטטיסטיקה.
הספר לוקח בעצם את הקורא יד ביד אל 'עליית הגג' של הראש שלו ושם עוזר לו לעשות את הסדר בקופסאות המחשבה. הקופסה של האוכל לא תהיה הקופסה הראשונה שתטופל, כי אם יש קופסאות חשובות יותר לתהליך, כגון קופסת הרגשות כיוון שהרבה אנשים עדיין מאכילים גם את 'החורים בבטן' שיוצרים הרגשות שלהם ומנסים באמצעות האוכל להפסיק תחושות חוסר נוחות שנוצרות בעקבות האירועים שהם חווים.
הרעיון המרכזי בספר הוא שהמחשבה שלנו היא המנכ"לית של הגוף והגוף הוא המריונטה של המחשבה. כדי לתקן את הגוף יש לתקן תחילה את המחשבה.
ואם רוצים שהמחשבה תעשה את תפקידה כראוי בעבור הגוף, היא חייבת ללמוד איך עושים את זה לפני שהיא ניגשת לחפש דיאטות חדשות ותפריטים יצירתיים!
רק מחשבה נעולה משוכנעת ושלמה עם עצמה מצליחה לגרום לגוף שלה ללכת בעקבותיה לכל מקום שרק תרצה להוביל אותו.
"הכל בראש", "צריך לדעת להקשיב לגוף", "אל תאכל בגלל רגשות", "תאכל רק עד שאתה שבע" אלו מושגים שכיחים שכולם יודעים לשחרר לחלל האוויר כדי לומר לך אלו התנהגויות אכילה אתה צריך לאמץ, אבל אף אחד לא באמת יורד איתך להסברים על איך ליישם זאת בפועל הלכה למעשה.
אפשר לשקול אחרת דווקא עושה את זה. הוא מלווה אותך בכל תהליך יצירת מערכת היחסים החדשה והעדינה בין הגוף למחשבה ומראה לך צעד צעד איך תוכל להגיע לזה בכוחות עצמך וליישם זאת בחייך בפועל לתמיד.
אהבתי מאוד שבנוסף לספר הקורא מקבל במתנה:
1. תקליטור דמיון מודרך להרזיה ורוגע שנועד להזכיר לנו ולכוון לנו את המחשבה בכל פעם שאנחנו מרגישים שקצת איבדנו את הכיוון הרצוי או פעמיים ביום כדי לשטוף את עצמנו במסרים המחזקים.
2. צמיד סיליקון שתפקידו להזכיר לנו  כל העת את המחויבות לדרך.
הספר:"אפשר לשקול אחרת" , מאת:תמי גל מלכה
הוצאת מדיה 10
 216 עמודים, מחיר 79 ₪
המחברת תמי גל מלכה, היא מאמנת מחשבות בתהליכי ירידה במשקל, מומחית בשינוי התנהגויות אכילה דרך שינוי בחשיבה ודרך יצירת מערכת יחסים טובה בין הגוף למחשבה המנחה שלו.
תמי גל בעלת תואר ראשון בחינוך וניסיון של 10 שנים בהדרכה ובהטמעת מערכות מידע בקרב אנשים. זהו ספרה הראשון.
"אין כמו אדם שפסע במשעולי הדרך בעצמו וחקר את שביליה בכדי לכוון ולהוביל את התועים בה."
 מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים בתחומם (קואוצ'רים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, אנשי שוק ההון, מומחי תזונה, מומחים בשיטות מיוחדות כלשהן ועוד). מדיה 10  רואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבים: כותבי פרוזה, כותבי סיפורת מקורית, שירה, כותבי ספרי ילדים ועוד. להוצאה גם מחלקת שיווק שתפקידה להפיץ את הערך ואת הידע הטמון בספרים, את ההנאה שבקריאת פרוזה, ואת ההעשרה הקולינרית מספרי מתכונים ייחודיים. ייחודה של מדיה 10 הוא ביכולת להתאים לכל גוף באשר הוא את המארז המתאים, את הספרים הנכונים לפי תפיסת עולמו, ועל ידי כך להפיץ את הספרים בהתאמה למידות הלקוח ולקלוע לטעם הקוראים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה