יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

מולטיויטמין בסוכריות ג'לי בטעם תות לילדים של הדס פורמולה צמחית חדשה!

כשהילדים מסרבים בכל תוקף לאכול פירות וירקות אנו ההורים נלחצים והאמת די בצדק, מדאיג מאוד שהילד לא מקבל ערכים תזונתיים מהפרי והירק ואני יודעת את זה מנסיון אישי, הבן שלי עד היום לא אוהב פירות וירקות.
כחלק מההתמודדות עם הבעיה לדעתי פשוט חבל על המלחמה המיותרת שרק גורמת נזקים מיותרים אין טעם להכריח ולכפות,יש פתרון שטוב לכולם מולטי ויטמין בסוכריות ג'לי בטעם תות לילדים של חברת הדס הידועה והמוכרת.
הדס מוצרים טבעיים מציעה כהשלמה תזונתית, מולטי ויטמין בסוכריות ג'לי בטעם תות, פורמולה צמחית חדשה, המהווה מענה אידאלי להעדפותיהם וטעמם של הילדים - במרקם, צבע, ניחוח ובטעם הנפלא!

מולטי ויטמין ג'לי בטעם תות של הדס, הינו מוצר טבעי וייחודי שפותח במעבדות החברה, במטרה להקל על ההורים להעניק לילדיהם תוסף בדרך נוחה יותר וטעימה - בסוכריות ג'לי בטעם האהוב והמוכר "תות" שאינן נוזלות ומכתימות.

בפיתוח סוכריות מולטי ויטמין ג'לי בטעם תות, הושקע מאמץ רב ושולבו טכנולוגיות ייצור ייחודיות המאפשרות את שילוב הרכיבים הפעילים שבתוסף התזונה יחד, בקפסולה מיוחדת השומרת על איכות הויטמינים בתוסף, תוך שמירה על הטעם האהוב.
מולטי ויטמין ג'לי של הדס בטעם תות, נטולות חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים ומועשרות ברכיבים טבעיים, ללא ציפויי סוכר או תוספות מיותרות.
מולטי ויטמין ג'לי בטעם תות מיועד לבני שנתיים ומעלה- בנטילה בפיקוח ההורים!
הוראות שימוש:  2-4 שנים צריכת 2-3 סוכריות ליום. ילדים בני 4 ומעלה 4-3 סוכריות ליום.
את מולטי ויטמין סוכריות ג'לי של הדס, ניתן לרכוש בבתי המרקחת של קופות החולים, בתי המרקחת הפרטיים והפארמים. תכולה-  90 סוכריות במשקל 288 גרם,
במחיר: 75 ש"ח. אחסנה- לשמור במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז
פרטים נוספים - http://www.floris.co.il או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
קרדיט צילום:יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה