יום חמישי, 1 בספטמבר 2016

"קואלה קריספ" דגני בוקר נטולי גלוטן על טהרת אורז חום מלא, אורגני בטעם שוקולד!

התלמידה הפרטית והמהממת שלי חזרה היום לתיכון לאחר מיצוי החופש הגדול עד תום, וכשחוזרים לשגרה חוזרים גם למחשבות על תזונה הולמת בבוקר, אני דוגלת בכך שארוחת הבוקר היא הכי חשובה ביום ולכן חשוב לי שבתי תאכל משהו מזין כל בוקר,ובייחוד לפני הלימודים.
דגני בוקר זה פתרון בהחלט טוב ומזין, עם תחילת שנת הלימודים, מציע המותג האורגני Natural's Path" Food " מארה"ב, את "קוואלה קריספ" פצפוצי אורז חום מלא אורגני, נטול גלוטן, בטעם שוקולד עשיר.
דגני "קוואלה קריספ" עם תמונת דב הקוואלה, מהווה מענה אידאלי לנמעים מצריכת גלוטן -  מילדים ומבוגרים,הדגנים עשירים בטעם, בסיבים תזונתיים המסיעים לתחושת השובע, ללא שומן טרנס וכולסטרול, נטולי תוספים מלאכותיים, צבעי מאכל וחומרי טעם וחומרים משמרים.
טעמנו את דגני "קוואלה קריספ" ובהחלט התרשמנו לטובה,מאוד טעימים ומהווים פתרון נהדר לארוחת הבוקר.
"קוואלה קריספ" ממותקים במיץ קנה סוכר מאודה אורגני, מולסה אורגנית בשילוב מיצוי סובין אורז אורגני, מלח ים וקקאו. כל דגני החברה, מיוצרים ע"פ התקן האורגני האמריקאי (USDA ) ללא הנדסה גנטית, חומרי דישון סינטטיים ונקיים משאריות חומרי הדברה רעילים, העלולים להצטבר בגוף.   
החזון לפיו פועלת חברת Natural's Path Food"  - "השאר את האדמה במצב טוב יותר מכפי שמצאת אותה" מבוסס על תפיסת החקלאות האורגנית, המכבדת את מחזוריות הטבע מבלי לפגוע באדמה ולהתיש את כוחה, תוך תמיכה בסביבה ובחי. כביטוי לתפיסת עולמה, תורמת חברת Natural's Path Food" " אחוז ממכירותיה לשימור חיות הבר וסביבת חייהן.
את דגני "קוואלה קריספ" ניתן לרכוש כשאר מוצרי המותג ברשתות ובתי הטבע, ברשת שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים,
במחיר 24-25 ש"ח ל325 גרם. במהלך חגי ראש השנה יוצע המוצר ברשתות השונות במחיר מבצע של 19.90!
לפרטים נוספים ומידע: http://www.ecogreen.co.il
קרדיט צילום: יחסי ציבור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה