יום שישי, 23 בספטמבר 2016

לקראת סוף הקיץ ועונת המעבר, משיקה הדס סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים בטעמי תות, תפוז ואננס...

לקראת סוף הקיץ ותחילת עונת המעבר חשוב מאוד להתחיל להשתמש בויטמין c, כדי לחזק את הגוף לקראת החורף ולקראת מחלות החורף, בעיקר עם הילדים שנדבקים ממחלות בגן ובבית הספר, כשהילדים שלי היו קטנים הקפדתי לתת להם את החיזוקית  והויטמנים של הדס,ואני חייבת לציין שהם נדבקו פחות במחלות החורף כך שזו ממש לא קלישאה.
חברת הדס ממשיכה לשדרג את המוצרים ומשיקה סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים בטעמי תות, תפוז ואננס בפורמולה חדשה,טעמים שילדים אוהבים וכיף להם לאכול סוכריות, מענה אידאלי לטעמם של הילדים,במרקם,צבע,ניחוח ובטעם הנפלא.

על חשיבות ויטמין  C לבריאותינו דובר רבות -  הוא אחד מהוויטמינים החיוניים ביותר, המשתתף בלא פחות מ-300 תהליכים בגוף האדם ומסייע בשיפור תפקודה של מערכת החיסון, בעיקר בהתמודדותה עם דלקות וזיהומים ובקיצור תקופת ההחלמה.
סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים של הדס, הינו מוצר טבעי וייחודי שפותח במעבדות החברה, במטרה להקל על ההורים להעניק לילדיהם תוסף בדרך נוחה יותר וטעימה - ידידותית לילד ללא מאבקי כוחות, הכתמת הבגד בתוסף נוזלי או בשימוש בתוסף בטעמי לוואי קשים.
בפיתוח סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים, הושקע מאמץ רב ושולבו בו טכנולוגיות ייצור ייחודיות המאפשרות את שילוב הרכיבים הפעילים שבתוסף התזונה יחד, בקפסולה מיוחדת השומרת על איכות הויטמין, תוך שמירה על הטעם האהוב.
סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים מכילות 120 מ"ג ויטמין סי כל אחת, נטולות חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים ומועשרות ברכיבים טבעיים, ללא ציפוי סוכר או תוספות מיותרות.
סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים מיועד לבני שנתיים ומעלה- בנטילה בפיקוח ההורים!
הוראות שימוש:  2-4 שנים צריכת 2-3 סוכריות ליום,ילדים בני 4 ומעלה 4-3 סוכריות ליום.
את סוכריות ג'לי ויטמין סי לילדים של הדס, ניתן לרכוש בבתי המרקחת של קופות החולים, בתי המרקחת הפרטיים והפארמים.
תכולה- 75 סוכריות במשקל 240 גרם, מחיר: 55 ש"ח. אחסנה- לשמור במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז.  פרטים נוספים - http://www.floris.co.il  או קו יעוץ והדרכה  1-800-336636
קרדיט תמונה: יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה