יום שבת, 3 בספטמבר 2016

מסיר כתמים של אקובר, פיתוח אקולוגי שיכול גם לכתמים העקשים ביותר! ללא פטרוכימיקלים וללא מזהמים

במוצרים המעולים של אקובר אני משתמשת ומאוד מרוצה מהם, והפעם קיבלתי להתנסות מסיר כתמים של אקובר, וגם מוצר זה מצטרף לשאר המוצרים המעולים של אקובר.

מעבר לכך שמסיר הכתמים עושה את העבודה מצויין בהסרת כתמי שומן,דם,דשא,בוץ,גם בכתמים הנחשבים קשים במיוחד מסיר הכתמים של אקובר מצטיין בכושר הסרת הכתמים שלו ואקולוגי ובטוח בשימוש לאדם לחי ולסביבה,ללא פטרוכימיקלים וללא מזהמים, שזה מאוד חשוב בעיניי.
כשיש ילדים בבית אז כתמים בבגדים הם חלק משגרת היום, ויוצא לי אינספור פעמים להוציא כתמים מבגדים של אוכל,של בוץ,דשא,כתמי דם ועוד, לאחר שהתנסתי במסיר הכתמים של אקובר להסרת כתם בוץ עקשן במיוחד מאוד אהבתי את המוצר ואין ספק שהוא יהיה אצלי קבוע על המדף.
בשונה ממסירי הכתמים הרגילים הקיימים בשוק, מסיר הכתמים של אקובר מבוסס על רכיבים ממקור צמחי אשר הינם בטוחים לשימוש ולכן אינו מותיר אחריו שאריות כימיקלים מזיקים ורעילים ופטרוכימיקלים (תוצרי נפט) העלולים להיוותר על הבגדים (וכך גם לחדור לגופנו).
מסיר כתמים אקובר, מצויד במברשת רכה, המאפשרת פיזור אחיד והחדרת החומר הפעיל אל תוך האריג, לאפקטיביות ודיוק מירביים, כבשימוש בחפתי וצווארוני חולצות, בכתמים נקודתיים ועוד.

מסיר כתמים אקולוגי של אקובר, כשאר מוצרי החברה, מיוצר במפעל סביבתי, ירוק ואקולוגי, תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המסיר ארוז בבקבוק PLANTPLASTIC – העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר.
הוראות שימוש: להרטיב את הבגד במים, לשים כמות נדיבה של הנוזל תוך כדי שפשוף במברשת שבקצה הבקבוק, לכבס במכונה או ביד כרגיל. אינו מומלץ לאריגי צמר, משי ועדינים אחרים. אקובר אינה  מבצעת ומתנגדת לניסויים בבעלי חיים. מסיר כתמים אקולוגי של אקובר אינו מכיל רכיבים מן החי.
את מסיר הכתמים ניתן לרכוש כשאר מוצרי מותג אקובר ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים. עלות  מוצר  200 מ"ל 25-26  ש"ח.  במהלך חגי ישראל יוצע המוצר במחיר מבצע עד 20% הנחה!
לפרטים נוספים ומידע http://www.ecogreen.co.il
קרדיט צילום:יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה