יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

בואו נזוזה לחיים ללא שחיקה....

שחיקה היא חלק מחיינו, חלקנו נרגיש שחיקה מקצועית, אולי שחיקה זוגית, אולי שחיקה אישית, כל אחד וסוג השחיקה שהוא חווה,מנסיוני האישי גם אני חשתי באמצע גיל השלושים שחיקה מקצועית והחלטתי לעשות שינוי מהקצה אל הקצה,בחרתי לעזוב עבודה בבנק וללכת אל הלא נודע.
מסתבר שאומץ משתלם וחייבים להזיז דברים בחיים כאשר מרגישים שמגיעים אל הקצה, אין טעם למשוך ולחיות חיים חסרי תכלית,ואני העדפתי להנות ולחוות ובחרתי בעיסוק שקשור למיסטיקה ולעבוד כנומרולוגית שמעצימה אחרים ועכשיו אין לתאר את הסיפוק והכיף, ואין הרגשה של שחיקה אלא הרגשה של סיפוק עצומה.
השבוע הוזמנתי ל"חדר פרטי" בתל אביב, מקום מקסים כדי לשמוע על שחיקהבחיים ואיך מתגברים עליה, היה מאוד מעניין ומלמד,נושא שדיבר אליי במיוחד היה הרצאה על שחיקת הסחוס, לאחרונה אני חווה את זה באופן אישי בכאבי ברכיים מאוד חזקים,במיוחד בעלייה במדרגות,בקימה מישיבה לעמידה,וזה מאוד משבש לי את החיים.


שמחתי לשמוע שיש פיתוח חדש בנושא שנקרא ארטריל ג'ו ,למדתי ששחיקת סחוס זוהי מחלה כרונית והכאבים הם כתוצאה מזה שהסחוס נשחק והעצם נשארת חשופה,אבל ניתן להקל על התסמינים ולשפר את איכות החיים,כמו שציינתי מקודם שחיקה קיימת אך זה לא סוף העולם ותמיד צריך לראות את הנקודות החיוביות ואת נקודות האור בסיפור,עכשיו שהכרתי את ארטיל ג'ו בהחלט אנסה לבדוק אישית איך זה משפיע על שחיקת הסחוס בברך שלי.




אז אני מאחלת לכולם להתחיל לזוז ולהניע תהליכים וממש לא חייבים לסבול אלא לנסות למצוא פתרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה