יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

תרסיס הניקוי האקולוגי הרב תכליתי של ECOVER למשטחים במטבח, לאמבט, לקרמיקה, ועוד,Multi- Action Spray

לקראת הנקיונות  לפני החגים  ובכלל אני רוצה להמליץ לכם על תרסיס ניקוי אקולוגי מעולה של חברת  אקובר, לניקוי המשטחים בבית,במטבח,קרמיקה,שירותים אסלות ועוד.

השתמשתי בתכשיר לניקוי חדרי השירותים והאסלות והניקוי היה בקלות אבל בהחלט הבריק וניקה בצורה יסודית, והכי חשוב המוצר אקולוגי ובטוח לשימוש כך שניתן אפילו לנקות ללא כפפות, התרסיס הרב תכליתי של אקובר בהחלט מצטרף לארון מוצרי הנקיון לצד מוצרים מעולים נוספים של אקובר שיש לי כמו תרסיס לניקוי חלונות ומראות,נוזל כלים ועוד...
תרסיס הניקוי הרב תכליתי של אקובר מציע פיתרון אפקטיבי וחסכוני לניקוי הבית,בטוח לשימוש בסביבת ילדים, חיות מחמד ולשימוש בסביבת מזון.
התרסיס  מבוסס על  תרכובת חדשנית של רכיבים פעילים ממקור צמחי, שעוצמת הניקוי  שלה אף עולה על מוצרים רגילים מוכרים, התרסיס מסיר שומנים ולכלוך, מותיר משטחים נקיים ובורקים המתייבשים במהירות, ללא צורך בשטיפה נוספת ובניחוח טבעי ורענן.
שימוש בקו המוצרים האקולוגיים של אקובר מפחית משמעותית את הסיכון לאלרגיה וגרויי עור שנגרמים עקב רגישות לפטרוכימיקלים (תוצרת נפט) ורכיבים סינטטיים הנפוצים במוצרים הרגילים, המוכרים. כשאר מוצרי מותג אקובר, פותח תרסיס הניקוי הרב תכליתי לפי עקרון "נקה מבלי ללכלך" בהיותו אמצעי ניקוי ביתי אפקטיבי ידידותי לאדם ולסביבה שאינו משאיר אחריו עכבות של חומרים רעילים ומזיקים.
תרסיס הניקוי הרב תכליתי של אקובר מגיע בבקבוק מתפרק לחלוטין וללא צורך בהפרדה, בנפח של 500 מ"ל. לשימוש - יש לרסס ישירות על פני השטח ולנגב במטלית יבשה רכה או באמצעות נייר סופג.
מחיר תרסיס ניקוי רב תכליתי של ECOVER  -  500  מ"ל, 22-25 ש"ח ברשתות השונות.
במהלך חגי ישראל - חודש ספטמבר ואוקטובר,  יוצע המוצר במחיר מבצע עד 20% הנחה!
לרכישה ברשתות ובתי הטבע, סניפי שופרסל עם מחלקות GREEN  וסופרים נבחרים.
לפרטים נוספים ומידע: http://www.ecogreen.co.il
קרדיט צילום:יח"צ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה