יום שישי, 23 בספטמבר 2016

חדש מנסטלה, "ביסקוויט FITNESS" ו-"Fitness בר פריכיות גם טעים וגם בפחות קלוריות....

אחת החולשות הכי גדולות שלי זה נשנושי חטיפים מתוקים אני ממש אוהבת ובעיקר לצד הקפה של הבוקר, ושל אחר הצהריים, אבל אני גם חייבת לפעמים לשמור על הערך התזונתי ועל הקלוריות ולספק בנוסף את תחושת הרצון למתוק.
השבוע קיבלתי להתנסות מוצרים חדשים ומתוקים של פיטנס חדש חדש מנסטלה וההפתעה שהם טעימים ברמות קשות וגם עם יתרון נוסף מופחתי קלוריות כך שכל מי שרוצה להתפנק ועדיין לשמור על הגזרה אני ממש ממליצה.

המוצרים החדשים fitness פריכיות דגנים מצופות שוקולד לבן ושוקולד חלב מכיל דגנים מלאים ועד 73 קלוריות לאריזה אישית,מתאים לקחת לבית הספר,לתיכון, למכון כושר לטיול ועוד, ופשוט להנות מחטיף ייחודי טעים ומזין.

בנוסף פיטנס יוצאת עם מוצרים חדשים נוספים שגם אותם טעמתי, ביסקוויט עם צימוקים ושיבולת שועל , וביסקוויט עם פירות אדומים, הביסקוויטים מכילים פרי וחיטה מלאה, עד 105 קלוריות למנה של 2 יחידות, כיף כנשנוש לדרך,לבית לצד הקפה ועל הדרך שומרים גם על תזונה ומאוזנת, פשוט נהדר.

אני התפנקתי עם כוס קפה, כמובן שטעמתי ונהניתי מכל ביס,

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, אז מאחלת לכולם שנה טובה ומאוזנת עם פיטנס.

 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה