יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

HYDRA MASK מסיכת לחות חדשה לעור הפנים צוואר ומחשוף מבית מוניקה פכטר

ככל שעוברות השנים אני מתחילה להרגיש את סימני הגיל ומאוד חשוב לי לשמור על עור הפנים באופן קבוע, ואחד מהדברים שאני מקפידה לעשות בשגרת הטיפוח שלי זה למרוח מסיכת לחות על הפנים.
בימים אלו משיקה הקליניקה לקוסמטיקה רפואית של מוניקה פכטר, את HYDRA MASK מסיכת לחות חדשה, לעור הפנים צוואר ומחשוף - מועשרת ברכיבי לחות והרגעה, לאחר כ 15 דקות מתחילת השימוש ניכר עור בעל מראה זוהר, גמיש ורענן יותר, רגוע ועשיר בלחות, בזכות רכיביה האיכותיים מסייעת HYDRA MASK להפיג סימני מתח ועייפות להקנות מראה אחיד ובריא.

ניסיתי את מסיכת הלחות, מרחתי על עור פנים נקי השארתי כ-20 דקות, וההרגשה אחרי עור זוהר וקורן, אין ספק שמאוד חשוב לשמור על עור הפנים בכל עונות השנה ולדאוג למלא אותו בלחות,ומסיכת הלחות החדשה חידוש נוסף מבית מוניקה פכטר,למוניקה פכטר, ותק של 20 שנות נסיון בתחום הקוסמטיקה בארץ ובחו"ל,דרמטרפיסטית  מומחית לבריאות העור.
HYDRA MASK מבוססת על תמצית צמח הממליס - המעודדת יצירת  נוגדי אלרגיה טבעיים אנטי דלקתיים ואנטי ויראליים המשמעותיים להגנה על העור ושיקומו לאחר חשיפה למחוללי רגישות, אלרגיה ושחיקה. בנוסף מועשרת המסיכה בשמן שקדים מתוקים - היפואלרגני עשיר בוויטמין E ונוגדי חמצון אנטי דלקתיים, המסייעים בשיקום העור לאחר מצבי סטרס כחשיפה לשמש.
הוראות שימוש: להניח שכבה נדיבה על כל עור הפנים והצוואר למעט אזור העיניים, כעבור 10-15 דקות להסיר בצמר גפן טבול במים.
קרדיט צילום:צביקה גולדשטיין.
HYDRA MASK אינו  מכיל: Formalin , Formaldehyde, Parabens, Phthalates, Petro-chemicals,  GMO, Triclosan ולא נוסה על בעלי חיים - ברישיון משרד הבריאות. את HYDRA MASK ניתן להשיג  במחיר של 290 ₪ ל 50 מ"ל במרכז לאסתטיקה רפואית מוניקה פכטר (רח' לוי אשכול 2  רעננה. ניתן להזמין שליח עד הבית ) או ברכישה ישירה באתר החברה - www.monicapachter-shop.com  ,לפרטים נוספים: 09-7450172,  052-8028136

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה