יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

מוצרי ניקול - חיים קלים בבית.....

את מוצרי ניקול אני ממש אוהבת  ליעילות והאיכות של ניקול אין תחליף, והם מאוד שימושיים לבית.
לכבוד החג קיבלתי להתנסות כמה מוצרים מאוד שימושיים מניקול, ובהחלט מתאימים להיות באופן קבוע בבית.

אני רוצה להכיר לכם את ספוגית הקסם של ניקול מסירה כתמים קשים ביעילות רבה ,ומספיק רק להשתמש בספוגית לניקוי כתמים עקשניים במיוחד, והלובן והנקיון חוזרים, לאחרונה השתמשתי בספוגית הקסם כדי לנקות את נעלי האדידס הלבנות של בתי שהספיקו להשחיר, לאחר נקיון עם ספוגית הקסם חזר להן הלובן בקלי קלות.

מוצר נוסף של ניקול שמפוזר אצלי בכמות בבית, מטליות לחות לניקוי כללי עוזר בניקוי משטחים,שיש, חדר אמבטיה ועוד, מאוד נוח ברגע שמסיימים לנקות משליכים לפח, המטליות מעולות במיוחד גם עכשיו לקראת החגים, נקיון השיש לאחר הבישולים, נקיון יסודי של השולחן לאחר האירוח ועוד.

מי שאינו מכיר את שקיות הריצרץ של ניקול חייב לנסות, מעולה לקחת איתם במזוודה לחופשה, את כל הפריטים הקטנים, בקבוקי בושם, משחות שיניים,איפור, בקבוקים עם נוזל אצלי הם קבוע בבית ומשמשים אותי גם לשמירת מזון במקפיא, פשוט מוצר מעולה ושימושי ברמות.
את השקיות סנדוויץ עם ידית קשירה גם כדאי לכם להכיר ולנסות, היתרון שלאחר ששמים את הכריך לעבודה, בית ספר, או סתם נשנוש לדרך,קושרים את השקית בקלות וכך המזון נשמר בתיק,השקיות מאוד נוחות לשימוש ונשלפות אחת אחת,הן נמצאות קבוע אצלנו במגירה במטבח.

ואחרון חביב מניקול ניילון נצמד עם מתקן לחיתוך קל, אין צורך לגזור לאחר שמכסים את האוכל שנכנס למקרר או את העוגה,מאוד נוח לשימוש עם המתקן חיתוך שצמוד לניילון, בהחלט מוצר חובה בכל בית.
אני מאחלת לכם שנה טובה ומאושרת וקלה לתפעול עם מוצרי ניקול, תהנו תחוו ותחגגו ואם את עובדים קשה לפחות תקלו על עצמכם עם מוצרים יעילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה