יום שבת, 8 באוקטובר 2016

"אלכסנדר" - מגבות יוקרה מפנקות חדש בישראל...

כשקיבלתי להתנסות את מגבת היוקרה מבית מותג מגבות  היוקרה החדש בישראל "אלכסנדר", הרגשתי לרגע כמו בצימר מפנק או בבית מלון מפואר המגבת פשוט חלומית, רכה ומלטפת את הגוף באיכות שעדיין לא ראיתי.

מה שאהבתי מאוד במגבת היוקרתית של המותג "אלכסנדר", מעבר לכך שהמגבת רכה ומפנקת גם השימוש בה מאוד נוח,המגבת שקיבלתי מאוד גדולה מיועדת למקלחת ולאמבטיה , גם לאחר חפיפת הראש המגבת מאוד יעילה וסופגת את המים שנשארים על הגוף ביעילות רבה.

ניתן להזמין את מגבות היוקרה של "אלכסנדר" באתר האינטרנט בלבד, בשלב יותר מאוחר ישיק המותג נקודות מכירה ברחבי הארץ,המגבות מושלמות גם למשלוח מתנה לאדם אהוב, לקנייה למסיבת רווקות, או ליום הולדת ובכלל לכל אירוע משמח, אני חושבת שמתנה כזו היא יותר אישית ומקורית, כיף לקבל את המגבת עם שליח עד הבית באריזה יוקרתית ומפנקת,אפשר להוסיף מעל טבעת להצעת נישואים וזהו רעיון ייחודי ומקורי.

חברת אלכסנדר הוקמה בהשראתו של אלכסנדר סשה הגין, מוותיקי תעשיית הטקסטיל בישראל, וממשיך דרכו נכדו ניר הגין החליט להשיק את המותג החדש בישראל תחת השם "אלכסנדר" ע"ש סבו האהוב, ולהביא איכות של מגבות מפנקות שטרם נראו בישראל.

יחודיות של תרכובת החומרים ממנה עשויה המגבת,משקל המגבת,עובי צפיפות הסיבים והצבעים המיוחדים בהחלט עושים את ההבדל וממה שהתרשמתי "אלכסנדר" בהחלט תתברג כמותג יוקרתי ומיוחד ובמחירים הוגנים.

האתר של חברת "אלכסנדר" מציע למכירה מגבות בארבעה גדלים שונים:
מגבת פרימיום המיועדת למקלחת ולאמבטיה.
מגבת קלאסיק המיועדת לבריכה,לים ולמכון הכושר.
מגבת פנים Home.
מארז אקליפטוס הכולל 9 מגבות ידיים.

המגבות משתלבות בצורה מאוד יפה בחדר האמבטיה בזכות העיצוב המיוחד והצבעים הייחודיים והמעניינים, לדוגמא את מגבת הפרימיום ניתן לקנות בצבעים שחור,ורוד,תכלת, בז',אפור, קרם וטורקיז.

שווה להכנס לאתר ולהתרשם משלל המגבות של "אלכסנדר", כי לרגל ההשקה האתר מציע מארזים ייחודים המשלבים את כל סוגי המגבות והצבעים וזה הזמן להנות ממחירי השקה אטרקטיביים במיוחד לרגל החגים.
מצרפת לכם קישור לאתר החברה:
https://www.alexandertowels.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה