יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

חברת com משיקה קולקציה משלימה של מותג מוצרי הניקיון FIX

השנה לקראת חגי תשרי הייתה לי עזרה רצינית בנקיון ואני לא מתכוונת לעוזרת שהגיעה לנקות את הבית, אלא למוצרים המופלאים של מותג מוצרי הנקיון FIX .
עניין הנקיון במהלך השנה ובפרט לקראת החגים וגם במהלך החגים בהחלט אינו פשוט, ואני מאוד אוהבת שכל הבית מבריק ומצוחצח אך יש גם מקומות שלהם נדרש ניקוי יותר יסודי, ובדרך כלל לקראת החגים הגדולים כמו פסח וראש השנה אני נערכת באופן שונה עם הנקיונות.
לאחר ההתנסות הטובה אני בהחלט אחזיק באופן קבוע את המוצרים הייחודים של המותג FIX, מותג חדש אך מבחינת ניקיון הוכיח את עצמו.
המוצרים שהתנסתי בהם ואני רוצה בחום להמליץ עליהם:

מטליות רב שימושיות: לשימוש יבש ורטוב, מנקות וסופגות היטב, מעולות לשימוש גם כמטליות יבשות, לשימוש במטבח, אמבטיה ולכל סוגי המשטחים, אהבתי מאוד את המטליות הרב שימושיות לניקוי משטחים בכל חלל הבית, לאחר הניקוי לא נשארו סימנים של מריחות על המשטח והן עשו את העבודה בצורה יסודית, מגיעות בצבעים מיוחדים ומעניינים.
המטליות בעלות כושר ספיגה גבוה, ניתנות לכיבוס ועמידות לאורך זמן. גודל המטלית: 38X38 ס"מ. המטליות בעלות כשרות חוג חתם סופר,מס' יחידות במארז: 9.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.9 ₪ למארז
מטלית הפלא לרצפה: מטלית מיקרופייבר לשימוש יבש ורטוב לניקוי יסודי וקל, משאירה משטח יבש לאחר ניגוב אחד, בעלת סיבים מיוחדים המנקים כל משטח באופן יסודי וסופגים מים במהירות וביעילות. עשויה מבד מיקרופייבר איכותי, חזק ועמיד.
מטלית הפלא ייחודית בעיקר בזכות קלות השטיפה אתם מכירים את זה שצריך לסחוט את הסמרטוט לאחר שסופחים מים מהרצפה, עם מטלית הפלא סחיטת המים לתוך הדלי נעשית בקלות,מאוד נוח להשתמש בה, המטלית עמידה בכבסה ואינה מתבלה, יש מגוון צבעים מיוחדים.
בהחלט מטלית שאני מתכוונת לאמץ באופן קבוע לנקיון הקרמיקה והפרקטים,מצוינת לכל סוגי הרצפות וכן לניקוי רצפות פרקט, שיש וקרמיקה, מוצר מנצח מבחינתי מבחינת קלות ויעילות הנקיון .
גודל המטלית: 80X50 ס"מ. עשוייה 80% פוליאסטר ו-20% פוליאמיד. המטלית בעלות כשרות חוג חתם סופר.
מס' יחידות במארז: 1,מחיר מומלץ לצרכן: 7.9 ₪ למארז.
מטליות מיקרופייבר רב שימושיות: מטליות מיקרופייבר רב שימושיות לניקוי כללי בשיטת ניקוי מהפכנית, ניגוב וספיגה של כל סוגי המשטחים,מעולה בניקוי יבש של אבק ולכלוך, אינן משאירה סימנים וסיבים,בעלות כושר ספיגה גבוה במיוחד, עמידות בכביסות ואינן מתבלות.
גודל המטלית: 30X30 ס"מ. המטליות בעלות כשרות חוג חתם סופר.
מס' יחידות במארז: 5, מחיר מומלץ לצרכן: 9.9 ₪ למארז.
ספוג הפלא: ספוג הפלא מיועד להסרת שומנים וכתמי לכלוך עקשניים, לניקוי יסודי וקל של כל משטח, פועל ביעילות ובמהירות, לניקוי אמבטיות, כיורים, פורמייקה, קרמיקה, שיש, נירוסטה, קירות, חלונות ועוד. ניתן לניקוי ושימוש חוזר, גודל הספוג: 6.3X11 ס"מ. מאושר לפסח ובעל כשרות הבד"צ ירושלם של  העדה החרדית.
אחד הדברים שהפליאו אותי בספוג הפלא שאין צורך בחומר ניקוי נוסף, הספוג פשוט בקלילות מנקה את כל הכתמים הכי קשים,אני חייבת לציין שמבחינתי ספוג הפלא הוא מוצר חובה בבית לשלל הנקיונות הוא מנקה כל מה שאתם לא מאמינים, לדוגמה בתי רצתה לנקות את תיק בית הספר שלה דמוי עור בצבע לבן, ופשוט התלכלך בכתמים שחורים עקשניים,ספוג הפלא ניקה את התיק וחידש אותו לגמרי,בקלי קלות ובלי צורך לעבוד קשה.
מס' יחידות במארז: 6 ,מחיר מומלץ לצרכן: 6.9 ₪ למארז.
כריות יפניות: כריות יפניות רב תכליתיות מיועדות לניקוי והברקה ללא שריטות, עם ספוג פנימי איכותי להקצפה וניקיון מושלם. הכריות מתאימות לכל סוגי הכלים והמשטחים, לכלי מתכת מסוגים שונים, נירוסטה, נחושת, טפלון, קרמיקה, פלסטיק, חרסינה, שיש, זכוכית ועוד.בחג ראש השנה הצטברו לי הרבה כלים לאחר הבישולים, כלים שאני לא מכניסה למדיח כמו פרייקסים,סירים,מחבתות ועוד ובזכות הכרית היפנית מלאכת הניקוי הייתה הרבה יותר פשוטה ויעילה, בקלות כלי הבישול יצאו מבריקים בלי הרבה שפשופים ועבודה קשה.
מכיל פולירטן, פוליאסטר ואינו מחליד, גודל הכרית: 8.5X11 ס"מ. מאושר לפסח ובעל כשרות הבד"צ ירושלם של  העדה החרדית.
מס' יח': 6 ,מחיר מומלץ לצרכן: 7.9 ₪ למארז
ספוגיות אל חלד: ספוגיות מתכת רב שימושיות מיועדות לניקוי יסודי של סירים, מחבתות, גריל, אביזרי מתכת ועוד,הספוגיות מנקות בקלות לכלוך עקשן, הן חזקות ועמידות לאורך זמן ואינן מחלידות,הספוגיות בעלות כשרות חוג חתם סופר.
מס' יחידות במארז: 2, מחיר מומלץ לצרכן: 6.9 ₪ למארז.
אודות FIX:
המותגFIX  הינו מותג פרטי של חברת קומ תיאום בינלאומי לסדרת מוצרי ניקיון המשווקים בפריסה ארצית. רוב מוצרי FIX מיוצרים בתורכיה ובעלי כשרות חתם סופר למשך כל ימות השנה, כולל חג הפסח.
המותג נוסד בשנת 1996 ומייצג מוצרים ברמה טובה מאוד שמתחרים ברמת מחיר ואיכות. המותג נבנה ברוח המחאה החברתית ולכן מתחרה על כיסו של הצרכן, ולא מתפשר על איכות.
סדרת מוצרי FIX  כוללת: נוזל לניקוי חלונות, נוזל לניקוי אסלות, אקונומיקה ריחנית, אקונומיקה מקציפה, נוזל כלים 1.5 ליטר ב-4 ניחוחות, אבקת כביסה לכביסה לבנה וצבעונית במשקלים 1.25 ק"ג, 6 ק"ג ו-10 ק"ג ומגוון מוצרים משלימים בפיתוח.
קרדיט צילום: יח"צ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה