יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

papabubble חנות הסוכריות בעבודת יד, עם למעלה מ-40 סניפים ברחבי העולם מגיעה לישראל!

שבוע שעבר הגעתי לרחוב דיזנגוף בתל אביב כדי לראות מקרוב את חנות הסוכריות המדהימה papabubble שהייחודיות שלה הכנת סוכריות בשלל טעמים בעבודת יד, באמת חוויה אמיתית לילדים ולמבוגרים, התחברות צבעונית לילד שבנו והנאה ממש מובטחת.

החנות היחידה והראשונה שנפתחה בארץ לאחר הצלחה בעולם, כיף לדעת שגם אנחנו יכולים להנות מהסוכריות המיוחדות הללו,כשנכנסתי לחנות המקסימה שפתחה מיכל רובין ראיתי מכל עבר, אהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים, שלל של סוכריות במגוון טעמים בקופסאות ואריזות ייחודיות, עולם שלם של סוכריות צבעוניות שרק אתם חולמים עליהן.




papabubble פתחה את החנות הראשונה שלה בשנת 2004 בעיר ברצלונה, המטרה הייתה לשחזר את האמנות העתיקה של ייצור סוכריות בעבודת יד ולתת ללקוחות החנות חוויה כפולה, המשלבת צפייה בתהליך העתיק של הכנת הסוכריות וטעימות של סוכריות במגוון טעמים וצבעים ייחודיים.
papabubble מהווה מוקד משיכה מתקתק וצבעוני לאלפי אנשים ברחבי העולם הנהנים מהחוויה והטעם הייחודיים לה. החנות בנויה כך שהעוברים והשבים יוכלו להתבונן בקסם תוך שהוא מתהווה לנגד עיניהם וליהנות מחוויה רב חושית ואפילו להזמין סוכריה ממותגת משל עצמם.
ראיתי את תהליך הכנת סוכריות על מקל, את כל העבודה שנעשית עד שמגיעים למוצר הסופי, וזה פשוט מרתק,







טעמתי ממגוון הסוכריות והן ממש מיוחדות בטעמן, לכל סוכריה טעם שונה וייחודי, אהבתי מאוד את סוכריות הפירות וסוכריות האהבה שממש כל אחד היה שמח לקבל ולשים אפילו ליופי מרוב שזה יפה.


בנוסף אפשר להזמין את הסוכריות לכל אירוע, לחתונה,בת מצווה, ימי הולדת ועוד.
מאז הוקמה לפני למעלה מעשור, שואפת papabubble לשמור על תהליך הייצור המסורתי של הסוכריות במקום, ויחד עם זאת מבקשת להפתיע, לשמח את בלוטות הטעם ולרגש את הדמיון בכל ביקור מחדש עם טעמים, עיצובים, רעיונות, מרקמים חדשים וחוויה מושלמת בכל סוכרייה. בחנות ניתן למצוא סוכריות בטעמי פירות ביניהם פסיפלורה, פטל, תפוז, בננה, אננס, ליים, קיווי, ענבים, תות, מנגו לימון אשכולית אדומה ועוד וכן שילובים דוגמת אננס ופסיפלורה, תות שמנת, לימון שמנת, תפוח קינמון, קפה ושוקולד ואחרים. בנוסף בחנות יימכרו מיקסים ייחודיים של סוכריות בצורות שונות כמו מיקס יום הולדת, מיקס אהבה, ומיקס תל אביב. המוצרים מגיעים במגוון אריזות שינועו בין 60-190 גרם ומחירם ינוע בין 16-45 ₪

מיכל רובין בעלת הזיכיון הבלעדי של papabubble בישראל, נשבתה בקסם של המקום, היא פנתה אל הבעלים, שהתלהבו מהיוזמה, מכיוון שלאחר שנפתחו למעלה מ-40 חנויות במיטב הערים הקסומות בעולם ביניהן טוקיו, אמסטרדם, בייג'ינג, פריז, איסטנבול, סאו פאולו ועוד, היה זה אך מתבקש שהחנות הבאה תיפתח במרכז תל אביב!
החנות פתוחה, חייבים לבקר פשוט מדהים שם....
רחוב דיזנגוף 179 תל אביב, טלפון:0737856947
שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, יום ו' 9:30-14:00
קרדיט צילום: גלית נתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה